Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Ja jeg vet man kan legge på seg av muskler. Men jeg er ca 15 kg overvektig, og begynte å trene å spise sunt for 4 uker siden. Nå har jeg gått opp 2 kg og ned 10 cm ! :S Jeg skjønner det ikke. Altså jeg ser ikke noe overvektig ut selv om jeg er det, men vill bare stramme opp etter svangerskapet og miste litt hofte flesk. Har aldri trent spes styrke men vet jeg har hatt bra med muskler. Så hvorfor går jeg ikke ned !?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Ha fokus på hvordan kroppen din ser ut og ikke tenk så mye på vekta. Den vil gå nedover om du fortsetter som du gjør. Husk at det er forskjell på sunn mat og slankende mat
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Muskler er tyngre enn fett, men tar mindre plass, derfor vil du bli strammere i fisken, og dermed mindre cm, men samtidig gå litt opp i vekt. Og 2 kilo er jo ingenting, kan jo være at du har litt mye vann i kroppen akkurat i dag..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Nei men har gått gradvis oppover. får tru jeg går nedover etterhvert
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Grattis med ned i cm Det er det som teller! Om jeg får spørre, hva gjør du for å trimme sideflesket? Mitt irriterer vettet av meg!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 For meg går det mye i knekkebrød, mager smøreost, makrell, masse grønnsaker. Halverer min tidligere posjon og sørger for at 50% består av frukt og grønt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #11 Skrevet 3. november 2011 flink du er! må prøve jeg også.. er mellom 10-15 kg overvektig.. å det ligger på magen!, har nesten ikke hofter eller lår.. =/
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #12 Skrevet 3. november 2011 Har forresten mistet 6 cm og gått ned 6 kg de siste 5 ukene Hilsen ho som spiser knekkebrød.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #13 Skrevet 3. november 2011 Tusen takk jenter Jo min hemmlighet er å rocke.. Har en på 1,3 kg eller noe. Veldig leit i begynnelsen, men tilslutt er det bare morro. Rocker 15-30 min etter en joggetur på ca 35 min. Det har gjort underverker på meg!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #14 Skrevet 3. november 2011 09.49 er HI, men det skjønte dere kanskje. Glemte å nevne at de dagene jeg ikke jogger og rocker så ser jeg på Hotel cæsar og tråkker på "tråkkemaskin" Veldig grei trening. Merker ikke at man trener, er bare ett tidsfordriv som gir bra resultater:P
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #15 Skrevet 3. november 2011 Jeg mener nå at den treningen man bedriver skal kjennes på kroppen jeg da. For meg er det ikke nok å stå og gynge foran TV. Jeg må bli sliten i kroppen og kjenne på noen vondter her og der. Digg morgenen etter når man er støl så man kjenner at man har kontakt med kroppen sin. Er forresten 15 kg overvektig jeg også.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #16 Skrevet 3. november 2011 Hvorfor skal man overtrene seg hvis det lille man gjør viser resultater ? Stopper det opp så begynner jeg hardere. Er vell ikke noe som er bedre enn det. Synd det ikke funker på deg da. Noen er bare mindre heldige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå