Gå til innhold

elias båtene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på 1,5 år som elsker båter og jeg har nå funnet prinsessebåten fra Elias filmen.

Det står 3 års "aldersgrense" på den, men jeg mener at det skal gå bra, er jo ikke noe hun kan plukke av tror jeg...

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok helt fint. Men kvaliteten på Elias-lekene er elendig... Har hatt masse av de båtene og den eneste som ikke har blitt så veldig ødelagt er den store Eliasbåten. Ellers bare ramler delene løs..

Skrevet

Jeg har en 1,5åring også. Han har to eldre søsken. Han leker ofte med sånne båter og andre leker det står 3+ på! Kan ikke ta i fra han alt mulig heller! Tror de skriver 3+ for å forsikre seg at de ikke blir saksøkt om en 1 åring skulle finne på å bite av en del. Skal jo litt til:p Men du er vel uansett i nærheten av jenta di, og sjekker båten for løse deler av og til.

Skrevet

Er foresten enig med hun over som skriver at kvaliteten på lekene er elendige. Ungene mine har fått flere av de båtene og de ble ødelagte ganske raskt!

Skrevet

er stemor til en gutt på 4 år som hr flere slike båter og han har revet av det som er mulig å rive av:P så nå er mast og diverse borte hehe:)elednig kvalitet ja...men prinsessebåten har jo ikke mye "duppeditter"?

Skrevet

Har to skip i Elias-serien.

Kongeskipet hvor gelenderet faller av bare du ser hardt på det, og Prinsesseskipet som fremdeles er like helt. På sistenevnte er det mere større deler som da også tåler mer. Men å bli kastet i gulvet og lignende går jeg ikke god for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...