Gå til innhold

kort hår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til frisørn i går.. gikk inn med langt hår.. å kom ut med kort hår og pannelugg.heh.. klarer ikke å vende meg på det, angrer!! meen, det veks vel ut igjen.. ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg. Hjernen vår trenger ca 3 døgn på å omstille seg til ett nytt speilbilde.

Det er ikke rart om du ikke har vendt de til det ennå;) smink deg litt og ta på deg klær du er fornøyd meg, så blir det nok en positiv opplevelse til slutt;)

Hilsen frisøren

Skrevet

Ja har noen slike opplevelser selv, og ja det vokser ut igjen, det føles bare ut som en liten evighet, hehehe,

En gang skulle jeg bare stusse håret mitt, endte opp med helt kort hår, så ut som en gutt, grusomt.

En annen gang jeg også skulle bare stusse endte jeg opp med pannelugg (har like lang lugg som håret til vanlig) og håret som var nedenfor skuldrene endte opp under ørene. Hun hadde også gitt meg en helt rett klipp, ikke noe gradering eller etasje klipp (md mangel på andre forklaringer)

Det første mannen min sa når han så meg: Du ser ut som en playmofigur!

Hohoh, jeg var ikke særlig høy i hatten da.

Skrevet

hahah, en playmofigur faktisk! ja, mannen min så bare på meg å ikke sa noen ting først så kom det..: " du som har brukt flere år på å få langt hår... nice move!"

frisyren min er fin den, noe bob lignende, må bære vende meg på at den er på mitt hode.. :P

Skrevet

Men er det ikke sånn vi damer er? Har vi langt hår vil vi plutselig ha kort. Og når vi har kort hår, vil vi ha det langt ;)

Skrevet

har også vekslet mellom kort og langt hår i alle år, blir det lengre enn skulderlengde, så klipper jeg det og vokser det ut igjen.. hehe, nå er det ved skulderlengde og luggen er lang og nå skal jeg spare... hehe :) men kort bob er kjmepetøft så du er sikkert veldig fin ;) jeg drømmer stadig at jeg klipper håret jeg.. hmm, snodig det der med hår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...