Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 åååå jeg blir gæren, jeg får kviser med en gang jeg spsier noe søtt, og jeg hr fått 5 arr i ansiktet nå, 6. på tur in this moment....blør og grop...men det blir så svære kvise med rur på...mååå bare plukke:( hva hjelper?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Du måååå la være å plukke!!! Plukking er med på å skape arr. Jeg brukte en liten periode en bestemt rens for ansikt fra LA ROCHE-POSAY. Effaclar heter den. Kjøpte den på apoteket. Fungerte veldig bra! Brukte også krem i samme serie. Husker ikke navnet på kemen men den er i en liten avlang tube. Mener det er noe med -K på slutten. Mukig den het Effaclar-K. Lykke til! Kjempekjedelig med uren hud. Min er nå blitt bra!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 å jeg tåler ikke de la roche produktene:( blir knallrød i ansiktet og får kløe:( kanskje jeg skal høre med hudpleieren....:S tror du det finnes noe salve mot arr?eller må man ta annen behandling?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Når du sier det begynnte jeg faktisk å klø litt selv, men kvisene forsvant så jeg tenkte ikke noe mer på det..De har jo en ny serie nå som heter REN som kun skal være naturlige greier. Kanskje du tåler den bedre? Vet ikke noe om det med arr. Ei venninne var så ille, fikk dype kviser som så ut som byller. Hun måtte ta hormontabletter..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 jeg syns den sitron kuren har hjulpet på kvisene og. den reduserer de kvisene som er der. og det kommer ikke nye. prøv det. kansje det hjelper deg bedre enn kremer. har prøvd masse kremer og rense produkter men ingenting fungerer på meg. har en mann også som sliter med kviser. skal få han til og prøve kuren ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå