Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Jeg skal til Bodø neste helg, Oslo-Bodø t/r. Jeg utsetter ikke barnet for noen fare gjør jeg det? Har jo ikke lyst til å miste fordi jeg setter meg på et fly liksom;) Hva tenker dere? Hadde dere gjort det?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Har du ikke hørt at man helst skal ligge heeelt stille i 9 mnd?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 jeg fløy mange ganger i graviditeten!Tilogmed til sykehus på ultralyd;) så lenge du har en normal graviditet så går det nok helt fint skal du se;) er jo høygravide som de helst ikke vil ha fødende ombord:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Takk for svar 07.57:) Har bare hørt noe greier om strålingsfare, så derfor jeg ble litt bekymret:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 bare 4 siste ukene du ikke skal fly vel
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 ja, dukan fly i uke 8!! Det er i slutten av sv.skap du ikke skal fly, dette varierer fra flyselskap til flyselskap
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Er bare på slutten (varierer mellom flyselskapene og reisestrekning) en ikke skal fly med tanke på at det passer dårlig med fødsel i et fly.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Tusen takk for svar alle sammen! Nå ble jeg roligere:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Det er flyturer over Atlanteren de fraråder. Men den flyturen blir ingen problem God tur!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 ja, bare fly.. ge dro til london i svagerskapet jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå