Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Barnefar og jeg har alltid vært mer venner enn kjærester. Vi har aldri bodd sammen da vi bor i vær vår by. Vi er som bror & søster egentlig og treffes ofte. Nå har jeg fått en mistanke om at han har fått et nytt barn. .. Han nekter selvsagt, men jeg tror han ikke . Noen kloke damer som vet måte å "riste" svar ut av far.?Jeg er skuffet og deppa for tillitsbruddet, samt at dette er lite voksent gjort mht. barn /a . Hva er veien å gå for å sjekke tru ?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Ops.. mener selvsagt " hver" vår by. HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Hvis dere er som bror og søster, venner og har til og med et barn sammen - må dere vel ha felles kjente du kan fiske litt hos? Hvilken rolle spiller det om han har eller ikke har et nytt barn (på vei) ? Er det bare det at du vil han skal si det til deg, eller setter du himmel og jord i bevegelse isåfall? Og, Hvorfor tror du han har fått et nytt barn?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Det har vel ikke du noe med? Vil han ikke snakke med deg om det så vil han ikke. Dere er vel ikke kjærester, etter som jeg forstår...? Det er ikke bra å spionere på andre, særlig om dere ikke er sammen. La han slite med sitt. Og om han har et barn han ikke har kontakt med, får det være hans sak (og den han har barn med selvsagt). Du kan uansett ikke tvinge meningene dine på andre.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 syns det hørtes snodig ut.,.. men om han venter barn med ny dame, så kan det hende at hun har krevd det ikke skal snakkes om de første 12 ukene?? Om han tilslutt blir pappa, så kommer det for en dag.. prøv å vær likegyldig ovenfor han ang. det tema... så skal du se at det kommer fram i lyset dersom din magefølelse stemmer, dersom det ikke stemmer så har du ikke tapt ansikt heller. lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Du har uansett ikke noe med det å gjøre. Men hvordan kan dere være som bror og søster når du ikke engang stoler på det han sier? Om han vil ha noe hemmelig, så han om det. Det er ikke din rett å riste det ut av han.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 hun jo kanksje litt med det siden dattra hennes kanksje skal få en søster eller bror.. men hvis det er tidlig i svangerskapet er det ikke vitsi å mase.. som andre har sakt.. det kommer frem uansett.. kanskje de bare vil hode det hemmelig, eller kanksje de ikke er sikker på hva de skal gjøre fremover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå