Gå til innhold

bittre peppermøer

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har lagt merke til at så fort det er mulig å signere med anonym så er det utrolig mange som blir ufattelige store i kjeften....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, ser det.

Ps: bitre, med en t.

Peppermø var et singelt barnløst kvinnemenneske forresten, så jeg ble litt positivt overaska over at det ikke var nok et slikt "hets av enslige-innlegg".

Skrevet

var nok litt rask på tastaturet istad,men samme det,måtte få en komentar på det også ja...sjokk.. følte bare at alle angrep hver eneste mulighet til å være nedverdigende på alle spm osv her på anonym. men må vel regne med det i og med at det er på et anonym forum...

Gjest sug lut
Skrevet

Bruk helst ord du kan, da er det enklere å få gjennom budskapet.

Skrevet

Ja... Men du er jo anonym.. og ditt lager et innlegg der du er nedlatende til andre som er her inne...

Ser du at du gjør det samme som de du kritiserer?

Skrevet

Ja, HI på denne tråden for eksempel...

Skrevet

vet hva pepper mø betyr jeg ;) haha., se allerede så har en god del av dere eldre og sikkert ganske triste enslige tullebukker angripet dette enkle spørsmålet. mange av dere er faste gjester fra år tilbake... trist.... :)

Skrevet

HVer gang det er kritikk av oppførsel her inne..så er det en..akkurat som deg anonym 00.23 som må påpeke at Hi gjør det samme...

Jeg er sterkt uenig med deg..og tror du føler deg veldig truffet!

Det er ikke nedlatende å skrive om et tilbakevendende problem..og hun henvender seg til de som må skrive dritt under påskudd av anonymknappen...

Og før du skriver at hun bruker ord som er nedlatende osv..som bitre peppermøer.. så hadde hun fått høre akkurat det samme av deg om hun hadde skrevet noe ala; hvorfor må folk skrive hets og sure kommentarer under anonymknappen?

Da hadde du på samme måte ment hun er nedlatende og henger ut folk..for ja..hun henger ut dere som MÅ skrive dritt og forsure barnimagen sidene..

Og jeg er såå enig med henne...

Skrevet

Helt enig med deg HI. Tviler på at de fleste tør å bruke slik munn i en diskusjon face to face.

Skrevet

Jeg skjønner ikke sammenhengen mellom overskriften og innlegget?

Skrevet

Jeg er rundt 30 og har samboer. Verken gammel, bitter eller enslig. Likevel tviler jeg på at det finnes peppermøer på forumet. Peppermø betyr på norsk gammel jomfru uten barn og utsikter til å gifte seg. Begrepet brukes sjeldent i moderne språk.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Og jeg skriver ikke en gang anonym.

Hilsen 12:39

Skrevet

nei egentlig har det ingen stor sammenheng bare et ord som har blitt tullet en del med her hjemme i det siste. så dere har vel rett med at det er feil. men det er jo bare en ting til dere sinna krigere kan bruke for å angripe :)

artig :)

Skrevet

Hvorfor kaller du meg en sinna kriger fordi jeg ikke forstår sammenhengen mellom overskrift og innhold? Når ble det sint eller et angrep å være undrende til noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...