Ms.Smith Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 ... jeg tydelig hører hjertet slå helt fint i doppleren? Føler hun har vært så slapp de siste dagene. Sparker litt innimellom, men ikke mye eller sterkt. 12 dager til termin, og har kontroll på fredag. Kan jeg vente til da med å sjekke?
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg kan bare svare utfra to sparketester. Der vil de ha aktivitet i løpet av testen. Dersom hjertet er jevnt, sover visst barnet mest sannsynlig. Da fikk jeg iskald saft, for å få mer bevegelser. De ga seg ikke før det var endel action.
Ms.Smith Skrevet 3. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2011 takk for svar ) Ringte KK for sikkerhetsskyld, og jordmor der sa at sålenge jeg hørte fosterlyden trengte jeg ikke å bekymre meg Så da prøver jeg å slappe av frem til kontroll i morgen...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Jeg hadde nok for sikkerhets skyld teste litt selv også, isvann eller noe søtt og kjenne etter om det skjer noe mer, prøv å dytte på magen slik at du "vekker" babyen.... Men jm har nok rett, sålenge du hører hjertet så er alt ok =) =) =)
Ms.Smith Skrevet 3. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2011 Prøver for harde livet, og jeg har til tider kjent svake bevegelser, som at hun snur litt på seg. Sånn har det vært de to siste dagene hvertfall. Men skal inn på kontroll i morgen, så får prøve å slappe av til da... Hjertet slår hvertfall....
septemberpiken Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Her er det også sånn om dagen, men alt er fint - det er sjekket både med doppler og med UL hos legen. Det er lite plass nå, så spark kjenner jeg aldri, men kjenner jo noen bevegelser i løpet av dagen. Savner den tiden jeg kjente spark... nå er det så stille der, så det er lett å bli bekymret, selv om enhver sjekk viser at alt er bra. 14 dager igjen til termin her.
Mem Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Jeg har det akkurat sånn som du, kjenner mindre bevegelse nå enn tidligere. Var småbekymret men hjertet slo helt fint da jeg var på kontroll tidligere i uken Har 6 dager igjen til termin her, så vi er omtrent like langt på vei. Er vel bare det at det er mindre plass inni der, vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå