Gå til innhold

Hvor mange her har "anderledes' barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er deres hverdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et "anderledes" barn og hverdagen er rimelig hektisk. Men nå har jeg aldri hatt noe annet så det er normalt for meg :o)

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener med annerledes...

 

Men jeg opplever at jeg har et annerledes barn. Det vil si, et barn som noen andre kan oppleve som annerledes. Jeg synes det er fantastisk, men samtidig litt tungt... Han får ikke være seg selv.

 

Min sønn er frisk og fin, men han har siden han kunne snakke, fortalt oss om livet utenfor jorden, skygger han ser, lys og andre ting. Han er svært ukonsentrert ifht skolearbeid og kan ofte virke litt "utenfor" eller "drømmende".. Barnehagen klaget på at han ikke var interessert i gruppearbeid og ofte satt han i sin egen verden. Skolen sier også dette, men det er kun i små perioder, han er en veldig populær lekekamerat og ingenting er "galt" med ham.

 

Likevell har vi opplevd at andre voksne reagerer. Vi har blitt meldt til barnevernet også, 2 ganger. Begge sakene har såklart blitt henlagt, men det er ikke noe moro for oss. Vi lurer på hvorfor gutten vår ikke skal få lov til å være den han vil, være spirituell.. Er ikke vi som har lært han det! Ja, i begge sakene til barnevernet sto det at foreldrene måtte være gale, fordi gutten gikk rundt og snakkeet om skygger,engler, lys og universet, samt " Før jeg kom hit var jeg på et helt annet sted,men jeg har vært på jorden mange ganger før dette også da"...

 

Tja...Definer annerledes.

Skrevet

Jeg har et annerledes barn,og synes selvfølgelig at hun er det fineste på jord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...