Gå til innhold

Samboer og jeg har en "diskusjon" her... Ang str på penis ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han mener gjennomsnitts str er 15 cm i slapp tilstand, jeg mener det er i eregert...

Han målte sin, og den var 15,5 cm i slapp tilstand! Men mener det er heeeeelt vanlig....

Noen som veit?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må si han må slutte å skryte så;)

Skrevet

Hehe, så jeg har rett?? 15cm i eregert tilstand er snittet??

Hi

Skrevet

Er ikke størrelsen det kommer an på, men antall kilometer i timen ;-)

Skrevet

Erigert! Definitivt!

Har bare vært borti en som hadde 15 cm i slapp tilstand, men så var den ikke særlig mye større erigert. Den ble bare hard og stod oppover liksom, snodig;)

Skrevet

Det er altid erigert tilstand som teller når det gjelder mål. Er det kaldt kryper noen nesten inn i slapp tilstand. Erigert varierer ikke. Hva er hans mål erigert da?

Skrevet

Åååå,så deilig. Jeg vant!!!!! Jooohooo ;)?

Å måle i erigert tilstand blir neste prosjekt ;)

Hi

Skrevet

Hvor mye lenger penisen blir i erigert tilstand (kontra slapp) varierer veldig. Det bør vel derfor måles i erigert tilstand, men aner jo ikke om det er det som er vanlig..?

heheh..

Skrevet

hehe.. morsom diskusjon. Men det er som de fleste skriver her ja. I følge wikipedia er gjennomsnittlig størrelse på erigert kølle 14.7 cm.

Skrevet

Gjennomsnittet på en norsk (rosa) erigrert penis er faktisk 14,5 cm.

Det som er rart er at uansett hvor liten/stor den er i slapp tilstand så blir de aller fleste ca 14-15 cm i erigrert tilstand. Altså vokser de små mye mer enn de som er store. Og selv om den er stor i slapp tilstand er der dermed ikke automatikk i at den er tilsvarende diger når den stivner.

Skrevet

Altså, jeg har jo sett den i erigert tilstand ;) og dene r større da! Men det er ikke det jeg er såååå glad for akkurat nå... Jeg er bare kjempeglad over at jeg vant diskusjonen jeg ;) hihihi

Hi

Skrevet

Gjennomsnittet gjelder erigrert.

Men så må jeg ta med at om han har 15(komma hele 5) cm i slapp, så trenger den ikke vokse så fryktelig mye i erigrert, altså ;) For dette henger ikke sammen, om du forstår. Så den kan like gjerne være 16 erigrert da ;)

Samme som en med 7,5 cm i slapp kan vokse til hele 20 cm i erigrert :) Og det er ikke det minste rart, faktisk :)

Skrevet

Han er jo mann! Klart han måtte ha med komma 5!!!! ;) hahaha

Hi

Skrevet

altså.. måles den på oppsiden (med magen), eller på undersiden (med baller)? og hvor begynner målet? hehe

Skrevet

Fra oversiden, der du kjenner det går fra bein til penis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...