Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 om tenåringen deres kom å sa "sees i helvete" i samme setning som det ble sagt natta? Og faren sa " Ja, får håpe du havner der først da.."
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 en frekk snurt tenåring får igjen av faren. ville ikke tatt det seriøst...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Ha,ha,ha....synst det var bra svart av faren. Slike ting som det skal ikke analyseres. Drittsnakk får drittsnakk tilbake.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Tenåringen sliter litt med glosene og faren ypper litt opp, ikke artig. Men ja, drittsnakk får drittsnakk tilbake.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Haha... ja, det er kjekt med tenåringer...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 god kommentar ville jeg ha tenkt:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Litt dumt å synke til samme nivå som tenåringen, men helt mennesklig...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Det spørs jo selvfølgelig på tonen det ble sagt i:) Men slik du har skrevet det synes jeg det høres ut som en humoristisk kommentar fra tenåringen, og med påfølgende artig kommentar fra faren. Jeg synes slik humor er ganske festlig.. hehe.. Men hvis det ble sagt i fullt sinne og alvor blir jo saken annerledes.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Tenåringen mente det nok ganske humoristisk.. men faren misforstod og tok det nok litt vel seriøst da han trodde han sa "brenn"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå