Gå til innhold

Vår prinsesse er endelig kommet :)


3barnsmor123

Anbefalte innlegg

30.10.11 kl 23.58 Kjenner jeg en skikkelig kraftig rie etter en hel dag med tegningsblødning. Riene kommer å går med 15 til 30 min mellomrom men jeg kjenner det presser litt nedover så halv fire bestemmer jeg meg for å ringe min mor og be henne om å hente mini, jeg ringer også føden for å fortelle om hvordan ståa er, de vil vi skal komme selv om riene er uregelmessig siden jeg kjenner det presser så vil de sjekke. Vi er på sykehuset ca kl 05.00 blir motatt av ei fantastisk jordmor som undersøker meg og finner ut at jeg har hele 4 cm åpning...jippi :) Hun tøyer og ordner og styrer for å få litt fortgang i sakene, vi får da beskjed om å gå rundt på sykehuset i ca en times tid før hun sjekker meg på nytt( er ikke i aktiv fødsel pga at riene har så stort mellomrom) Kl er nå 05.50. Vi setter oss på et venteværelse og riene kommer som perler på snor fra kl 06.00 til 06.30 så går jeg fra 15 min mellom riene til 2-3 min mellom riene og sier til min kjære at du må si i fra for jeg orker ikke dette mere ( det var så j...vondt og inntenst) Vi ble skrevet inn på sykehuset kl 06.30 og prinsessa kom 07.56 fort å greit. Det var ekstermt vondt da det gikk så fort men nydelig å slippe å ligge i mange mange timer :) Måtte ned på opprasjon for å få ut morkaken da den ikke løsnet og de var en hel skokk av mennesker inne på føden for å få den ut men nei det var ikke snakk om gitt så måtte få spinal fpr å få løsnet det og få tatt den ut, litt kjedelig og unødvendig men da kjente jeg værtfall ikke noe da det var drit vond når de prøve å trykke for å få den ut. Mistet en liter blod men formen er overaskende bra. Prinsessa vår ble født 31.10.11, 1 dag på overtid, veide 3796 g 51 cm og 36 cm rundt hode...helt perfekt :)Hun har fått navnet Madelen :) Vi er nå kommer hjem og nyter nurket vårt :) Ønsker dere alle lykke til med fødsel :) Fødestøv sendes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...