Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 jeg har en brude kjole, den ligger i en boks. og kommer ikke til og bli brukt igjen. men lurer på om dette er noe som er morro for min datter når hun blir eldre. kjolen koster litt og var en gave fra mamma. hva har du gjort med din??
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Jeg ville solgt den og satt pengene inn på din datters konto. Da vil heller ikke din mor bli fornærmet:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Selg, selg... Om du skulle ønske å gifte deg igjen vil du nok ha ny kjole, og din datter vil nok sansynligvis ha noe i sin egen smak hvis hun skulle finne på å gifte seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå