Gå til innhold

Unge mødre (på tv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med disse? De må da mangle noe...

Jeg reagerer på at de nesten viser hele puppesettet til alle som ser på. Hos flere av dem er det jo rett før de hopper ut rett i kamera. Patetisk!

Og nå når jeg sitter her å ser, så sier den ene: "Jeg visste jo det at jeg kunne bli gravid når jeg ikke gikk på p-piller, men det var ikke noe jeg tenkte på hver gang jeg hadde meg liksom!" Off... vet ikke om jeg skal le eller grine.

Så har dere hun som sa til typen det akkurat var blitt slutt med at hun var gravid, før hun selv visste at hun var det, kun for å få han tilbake.

Nei, disse småjentene her er jammen noe for seg selv...

Er det bare jeg som reagerer? (men en må vel finne dumme folk for å lage god tv..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt du ikke er sånn iallefall:)

klipp og lim for underholdningens skyld forekommer heller sikkert aldri

Skrevet

Jeg har selv en søster som ble gravid når hun var 16. Men hun er ikke akkurat like (unnskyld uttrykket) dum i hodet som disse unge mødrene på tv.

Skrevet

hehe:p

uff... vet ikke helt hva jeg synst om disse "unge mødre" programma:p

Er selv ung mor, og håper virkelig ikke andre tror att "alle" unge mødre er slik;-) hehe :)

Skrevet

De har jo klart å samle ganske mange dumme unge mødre da, for det selger. Kan jo bare se her på dib.. Er jo så mange som diskuterer programmet, og skaffer Fem fler seere... Noe som betyr mer penger..

Ingen gidder å se på unge mødre som klarer seg helt fint, det hadde vært kjedelig det..

Bare så det er sagt, det finnes jo faktisk noen som ikke er helt borte i det programnet da, og all ære til de få det gjelder. (Malin fra sesong 1, og Gunn Britt fra denne sesongen er jo fine eksempler på det)

Skrevet

Jeg er selv ung mor (fikk gutten da jeg var 19, nå to år siden), men jeg klarer nesten ikke å se på det programmet. Jeg syns de virker helt fjerne, hele gjengen. Selv om det sikkert har forekommet en del klipp og lim ;-)

Skrevet

Jeg er også sjokkert. Men det er jo fantastisk underholdende, er jo derfor jeg ser på det så og si hver gang.

Syns det er og fantastisk å si "eg lika jo og se bra ut" og ha bh`n laaaangt opp på ryggen. Kjempelekkert ;)

Skrevet

Atte det var!?!?! Når man er så tjukk (ja, nå kaller jeg en spade for en spade!) og hele slekta er tjukke og ungen er god og rund, så setter man vel ikke ungen fritt frem til å spise så mye han orker av en diger bløtkake?!

Jada, det er bare på bursdag, men alikevel, med den genpølen der trenger ikke ungen å spise så mye den vil av kake akkurat...

Men det er min mening da, er ikke nazi på sukker, poden får lørdagsgodter han, men hadde aldri i verden satt en 1 åring til å spise så mye han/hun ville av en diger bløtkake nei!

Skrevet

det er veeeeldig mye skuespill, bare så dere vet det.. har ei veninne som søkte seg på dette, å hun fikk beskjed om hvis hun skulle være med måtte hun å samb. ha en storkrangel forran kamera..

Skrevet

hehe... jeg synes det var litt morsomt med den kaka jeg :P

Hadde ikke trengt å fått spise så mye han ville da men.

Hu er ganske dryg hu som er mora der ja...

Jeg mener ikke alle unge mødre er dumme!!!! Men jammen er det av de mindre smarte de har fått med på dette programmet.

Skrevet

Ville aldri stilt opp på et sånt program... Ble gravid som 17 åring, og kan absolutt ikke sammenlignes med de fleste av de mødrene som har vært med på serien, og nei, har ikke dårlig selvinnsikt;)

De kan da ikke bare funnet de mødrene som er dumme som brød (gjelder ikke alle i den serien), synes da mange av mine venner som også er unge er ansvarlige mødre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...