Gå til innhold

Noen som kjenner til Konnerud barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er sååååå fornøyd med Tekna Gulskogen, men har kjøpt hus på Konnerud så vi må bytte barnehage :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Hvem av de? Det er ganske mange her oppe... ;)

Skrevet

Den heter Konnerud barnehage og ligger i Bernåsbakken :)

Skrevet

Akkurat den kjenner jeg ikke til, desverre. Men har endel venner og familie som har barna sine i barnehagene her oppe, og har hitill bare hørt positivt :)

Alle barnehagene er veldig opptatt av aktiviteter og skog og mark (det er konnerudsjela, vet du :) hehe) Og Bernåsbakken er jo dit alle barna drar å aker om vinteren... ;)

Velkommen til Konnerud forresten! :) Vi flyttet hit i Januar, og venter barn i Mars/April. Skal begynne å forhøre meg om barnahageplasser selv snart. Bor i Hallemoen området :)

Skal høre med søsteren min om hun kjenner til akkurat den bhg du spør om, og isåfall så poster jeg det her :)

Skrevet

Kjente noen som brukte den for noen år siden. Hørte aldri de si noe negativt om den. Kiwi butikken ligger rett ved siden av, og det er veldig praktisk. Da kan du handle først, og så hente barn :-)

Når jeg skal søke bhg plass, kommer jeg til å ha Konnerud bhg på 2 valget. Tror det er en helt ok barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...