Gå til innhold

Åhhh er så drittlei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venner/bekjente som absolutt MÅ fortelle hvor travel de er ;

Flyr rundt på 100 fritidsaktiviteter til barna, trener sååå ofte selv, er invitert på sååå mange fester, booket hver fredag og lørdag før jul......bla bla bla

Travelt travelt......rekker ikke ditt og datt

Noen er sånn og det er de samme statusmenneskene. Er de usikre på seg selv tenker jeg, at det er status å ha et veldig aktivt liv ? Eller ikke aktivt bare, men ekstremt travelt ?

Ro litt ned tenker jeg, ungene må ikke ha 3 forskjellige aktiviteter og man kan si nei til en og annen fest/sammenkomst....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du drittlei det? Synes du det virker som om de har det bra? :)

Noen koser seg med en slik livsstil, men jeg hadde ikke orket om jeg hadde fått penger for det:)

Jeg synes ikke det vitner om noen slags form for status. De har sikkert bare enormt med energi:)

Bra for dem, tenker jeg - og planter ræva i sofaen, Denne kvelden også:)

Skrevet

hehe... jeg har en mor med dette "syndromet". Det er bare irriterende. Greia er jo at hun hele tiden maser om hvor travelt hun har det, når hun nok egentlig ikke har det så travelt som hun prøver å overbevise alle om likevel :)

Lite å gjøre med det... Noen må bare virke litt "viktige" ;)

Skrevet

Statusmenneskene...? Fordi de er travle?

Skrevet

ikke alle er så opptatt av status, på FB står det "hva tenker du på" så enkelte skriver da det

Skrevet

hehe neida ikke status på FB! Mener bare at noen tror visst det er status å ha 1000 aktiviteter, samtidig som de klager høylytt over hvor travelt de har det......

HI

Skrevet

Nei det er nettopp det , de klager jo over hvor travelt livet er og utsagn som " er dette livet, bare slit.." er vanlig..

HI

Skrevet

Jeg lever et slikt liv, med tre aktive barn, en aktiv mann og jeg er sånn passelig aktiv. Jeg trener 2-3 ganger pr uke pluss i helgene, vi har verv, hver helg, fredag og lørdag er booket frem til jul og har vært det en stund. Vi har sagt nei til mange sammenkomster, men har prioritert de viktige. Ungene har 2-3 aktiviteter hver og det går akkurat.

Vi trives med å ha det slik, noen er alltid på trening. Vi andre gjør lekser, danser, er på besøk, baker og koser oss hjemme. Det er ofte andre unger her og vi er sosiale, men oftest med andre med barn. Vi er ikke usikre i det hele, tvert imot, men liker litt ståk og styr, planleggeing og organisering.

Jeg har mange bedagelige venninner, og når de har litt ekstra i hverdagen, så hjelper jeg dem. Jeg har antakelig mer energi og mer glede av arbeid og aktivitet enn dem, regner jeg med...

Hvorfor er du lei av det?

Skrevet

Nei nei ikke lei av at mennesker er aktive, bare lei av at de samtidig må klage over hvor travelt livet er. Går det ikke an å roe litt ned da, tenker jeg, barna må ikke ha 2-3 fritidsaktiveteter selv, de kan kjede seg litt /roe ned de også innimellom.

HI

Skrevet

"2-3 fritidsaktiviteter hver" skulle det stå !

Skrevet

Jeg opplever at de som klager over hvor travelt det er ikke egentlig har det travelt i det hele, men som syns alt de må gjøre er et ork, så jeg har ikke samme opplevelsen som deg.

Travelguri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...