Gå til innhold

Halsbrann


hurra_gravid

Anbefalte innlegg

Er nå 25 uker på vei, halsbrann hver dag de to siste ukene, holder på å bli sprø ut a d!! Har prøvd forkjellige ting, har blant annet prøvd: Links, Titralac, Lovehearts, prøvd å drikke melk, spise yoghurt. Men ingenting som hjelper sånn veldig.. Noen som har noen tips om hva som kan hjelpe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff..det er så forferdelig å ikke ha noe som lindrer :-S Gudskjelov har Link fungert for meg.

Du har jo prøvd en del ser jeg, men prøv natron..utblandet med vann.. Også kan du prøve indian tonic water blanda med eplejuice..eplejuicen er vel egentlig mest for smaken sin skyld.. Godt blir det ikke uansett, men hva gjør man ikke for å bli kvitt halsbrannen :D Også kan du prøve fløte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært plaget med halsbrann og det eneste som har funket for meg er Gaviscon. I motsetning til f.eks. link og titralac danner Gaviscon et beskyttende lokk på toppen av mageinnholdet som hindrer at magesyrer kommer opp i spiserøret. Snille damen på apoteket anbefalte den og sa den var svært populær bland gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte også gaviskon, foreløbig i dette svangerskapet bruker jeg bare de vanlig mage medisinene somac som jeg alltid bruker. men har du det om natta når du sover, har jeg hørt at det kan hjelpe og legge noe under sengen som løfter hodegavlen litt, så du ligger litt skrått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...