Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Et av hvert kjønn eller to av samme? Får de større glede av hverandre om de er av samme kjønn enn om de er av forskjellig kjønn?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Har en av hver. Har jo glede av hverandre uansett kjønn. Mine er det litt alders forskjell på så er på forskjellige stadier.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Jeg har to gutter med 16 mnd mellom, og syntes det er helt perfekt at de er samme kjønn siden de er såpass nære i alder. Ellers så er det 4 år mellom meg og storebroren min, og det er på sin måte perfekt i og med at det ble såpass aldersforskjell mellom oss;o)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Tja. Hos oss så er det slik at det "kullet" med to av samme kjønn har lekt mer sammen, men også kranglet veldig mye mer, men det "kullet" med ulikt kjønn har lekt mindre sammen, og også kranglet mindre. Men begge kullene er like tett og glade i hverandre føler jeg, altså har stor glede av hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå