Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Jeg har fått svangerskapsdiabetes, og ingen informasjon annet en en streng beskjed om å kutte ut alt med sukker. Så kan jeg spise brunost/fløtemysost? Mener det kun er sukkerstoffene i melken...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Fått insulin eller? Det har jeg og da setter jeg insulin etter hva jeg spiser ) Ellers ville jeg kanskje ha spist hvitost i stedet for brun, for å holde sukkernivået nede.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Har ikke fått noen ting annet enn beskjed om å ikke spise sukker. HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Brunost er konsentrert melkesukker, så hold deg unna. Les om lavkarbo og bruk hodet.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Brunost inneholder like mye sukker som nugatti, og ingen andre næringsstoffer som du ikke får i deg gjennom kosten ellers. Så det sier seg vel selv at du bør holde deg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå