Gå til innhold

hvor mye har dere utbetalt i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne mnd hadde vi utbet 67...

dere andre?? virker som alle har dårlig råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kr 52.000,- utbetalt i måneden.

Er fornøyd med det

Skrevet

Jeg har ca 18 000 utbetalt, men mannen som jobber offshore i tillegg til å drive eget firma, har som regel ca 100 000-120 000,- i brutto - men det forsvinner en god del i skatt da:/ Har ikke helt oversikten på hva nettoen hans er - for vi bruker jo ikke mer enn vi trenger hver mnd uansett....

Skrevet

Vi har tilsammen ca 25 000kr. Klarer oss fint,vi;)

Skrevet

Jøss. Ja vi har rundt 25 og vi klarer oss finfint og lever litt luksus da vi føler det :S

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Vi har ca 40 000 utbetalt, og vi har ABSOLUTT ikke dårlig råd. Men det har nok noe med at vi for 4 mnd siden hadde ca 19.000 utbetalt... Vi tjente en god del på å bytte jobb begge to gitt.

Skrevet

jeg går skole, får ca 9000,- ifra lånekassen påluss barnetrygd for to.. samb. omskolerer seg, å får no ca 12000 ifra nav hver mnd. siden han skadetryggen under lærligetiden sin i det andre yrket, får han bare utbetalt 66% av lærligelønnen..

såå.. 21 000 i mnd på 4 stk.. jeiii.. men ikke lenge til vi er ferdigutdannet, da blir det vel bedre..

Skrevet

Je har 15500 kr nett og obber 67%

Mannen har 25 000 og jobber 100%

Dahar vi 40500 kr + barnetrygden for to.

Skrevet

ca 21 000 har nok i massevis

Skrevet

Vi hadde 74 000 i oktober. Venter enda mer i november og desember. Ellers er normalen mellom 57 000-75 000.

Skrevet

Utbetalt et sted mellom 42 og 45 000, begge to i full jobb. Ergo: Ingen av oss er direkte overbetalt, men vi klarer oss fint.

Skrevet

Jeg har 1850 kr utbetalt i mnd + 979 kr i barnetrygd... :(

Skrevet

67 000.- her også. Har ingen økonomiske bekymringer.

Skrevet

Tror det er rundt 30 000. Lite lån og små utgifter. Hus(her er det lille lånet) og bil, og alt på stell.

Vet ikke eksakt, nettopp fordi det ikke er nødvendig.

Husker at jeg i min tid alltid visste på øret hva jeg hadde på konto. Men det er lenge siden. I dag kan jeg på dagen betale større uforutsette regninger uten å gripe inn i sparepenger/bufferkonto.

Fatter ikke hva en skal med over 50 000 inn, liksom. Det er en syk sum i mine ører.

Skrevet

Ca 36 000 noen ganger litt mer. Alltid blakk!! Men sparer til barna og har flere ferier i året. Så vi klager ikke. (ikke mannen iallefall)

Skrevet

Jeg har ca 14.000,.

Han har ca 25.000,-

4 x barnetrygd ca 3.800,-

Hjelpestønad ca 1.000,-

Skulle bli ca: 44.000,-

Svømmer ikke i penger siden fire barn og hus stort nok til å romme dem koster en del penger, men vi lider ingen nød heller.

Skrevet

53000,- denne måneden til sammen. Neste måned får mannen utbetalt bonus og plussdager, til sammen ca 35000,- + de vanlige 53000,-, det skal bli deilig! :)

Skrevet

Jeg har vel rundt 22000,mannen rundt 35000 ca....57000da:) sparer både til oss og barna,pluss har gode buffere...

Skrevet

Vi har ca 75 000 utbetalt i mnd, men har mye lån også da. ;)

Skrevet

Jeg har 29 000 utbetalt. (Er alene med ett barn) Vi klarer oss fint:)

Skrevet

har utbetalt rundt 18 000,- er alene med ett barn, klarer oss greit på det

Skrevet

31 000,-

Er alenemor og student.

Skrevet

Vi har 50 tusen utbetalt i mnd. Og jeg er hjemmeværende :) Føler meg veldig heldig!

Skrevet

Med en såpass høy lønn burde du vite at det er bruttoen som er viktig og som gjenspeiler handlefriheten ifht å ta opp lån osv .

Jeg aner ikke hva vi har jeg, men vi har mer enn nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...