Gå til innhold

Noen som liker at ektefelle/sambor hjelper sin eks ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville vært greit for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper med hva?? Innimellom må jeg be eksen om hjelp som angår datteren vår, men noe annet enn det ville overhodet ikke vært greit.

Skrevet

Ting som angår barna er helt i orden, alt annet er uaktuelt.

Skrevet

Da jeg ble sammen med kjæresten min for mange år siden sa jeg til han at han måtte velge å ha kontakt med eksen eller være sammen med meg (Dette fordi det hadde vært mye tull med henne,og hun ville bli sammen med han igjen osv..). Han godtok det, slettet mobilnr hennes osv.

Så for meg hadde det ikke vært greit. Vet ikke hvordan det hadde vært hvis han hadde hatt en ok eks

Skrevet

Nei her skal han ikke hjelpe eksen med noe, for som enkelte her inne sier så er det viss helt ok og kjempe for å få eksen tilbake hvis en vil det så lenge man har barn sammen.

Skrevet

Kommer an på hva, det da... Og om det faller naturlig eller ikke.

Hadde ikke synes det var OK om han hadde hjulpet henne med å male huset eller andre store jobbe, men å henge opp en hylle, fikse et sluk eller sånne ting ville vært helt OK.

Forutsatt at de hadde barn sammen da, om de ikke hadde hatt barn vet jeg ikke om jeg ville likt at de fremdeles hadde kontakt.

Skrevet

Så lenge man har barn sammen, synes jeg det er normalt å gi en hjelpende hånd, spesielt om det gagner felles barn!

Skrevet

Jeg hjelper far til mitt eldste barn og ta inn post og mate kattene når han er bortreist, da er han somregel på ferie el tur med barnet. Min mann har aldri reagert på det.

Skrevet

Det er en uting, det er for å bevare kontakten og kontrollen. Det gir eksen hans en seier hver eneste gang han heller fikser lampa hennes, enn å gjøre jobber ferdig her hjemme.

Vi er absolut en familie i tidsklemma, så å drive utstrakt hjelp utenfor hjemmet er det bare rett og slett ikke kapasitet til.

Skrevet

Meg og min mann hjelper våres ex'er med andre ting enn barn også. Hjelper også ex'er vi ikke har barn med. Vi får også hjelp igjen.

Vi har snakket om dette, og det er ingen problem for noen av oss. Min ex hjelper min ex støtt og stadig,

Skrevet

Han har ikke barn med eksen sin, men hjelper henne og mannen med ting uansett. Det gjelder tjenester som å se på problemer med bilen osv (ingen av dem forstår seg på noe som helst mekanisk). Jeg har ingen problemer med at de har bevart vennskapet.

Skrevet

Det kommer helt ann på hvordan forholdet er. samboeren min hjelper alle av xene sine som trenger det. for meg er det helt greit at de jentene som respekterer at han har fått seg en familie med en annen enn dem. derimot sliter jeg veldig med at han stiller opp for hun ene xen som skal ha hjelp med alt, og som lager seg problemer for å få oppmerksomheten hans, fordi hun ikke har kommet seg over han. han har ikke barn med noen andre enn meg og han har ikke bodd med noen av dem.

Skrevet

Det kommer vel an på relasjonen. Hvis det er mange år siden og de har vært venner siden så er det vel ikke noe rart. Jeg har kontakt med flere av eksene mine, og mannen min kommer veldig godt overrens med de.

Skrevet

Ja, om de hadde hatt et vennskap før vi ble sammen så. Om han nå skulle plutselig hjulpet en eks med noe ville jeg blitt mer skeptisk.

Kan ikke skjønne hvorfor man ikke skal la mannen sin ha kontakt med sine ekser. De er jo ekser av en grunn.

Jeg har god kontakt med faren til min første unge, men vi må jo på grunn av henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...