<3tresmå<3 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Jeg er ikke langt på vei, trolig i min 5 uke med nr 3, er normalt slank (170cm, 60kg), men har en mage som kunne tilsi 3-4 mnd på vei, hehe:) Skjønner at dette kun er snakk om oppblåsthet, men synes det er i meste laget med den kulmagen så tidlig. Er bare å glemme å få igjen vanlige bukser. Med nr 1 tok det fort 3 mnd og vel så det før magen lignet på synlig, med nr 2 kom den nok noe tidligere, og håpet det skulle ta litt lengre tid før magen viste seg med nr 3:) Så dere som kan ha opplevd at magen øker i volum veldig tidlig, når gikk dere over til gravidbukser? Føler jo selv det er aaaaaltfor tidlig, så sverger til tights o.l, men synes tross alt det ser penere ut med en rund liten mage, enn om man på død og liv skal skvise seg inn i ei bukse som kun gir uflatterende bilringer og ei heller er behagelig:-)
Underveis --> Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Kunne glatt skjule magen til jeg var ca 4 mnd på vei. Siste måneden derimot er det definitvit en gravidemage. Er nr 2. Bruker ikke gravidebukser da jeg ikke finner noen jeg liker. Bruker tights. Utgangspunktet var 175 cm og 60 kg.
<3tresmå<3 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2011 Så behagelig da:) Nå kan det jo hende at magen stagnerer/går noe tilbake etterhvert, for den er jo bare veldig oppblåst, men overrasket over hvor raskt den ble slik alikavel ja:)
Arga G08+J12 Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Var veldig oppblåst fra uke 6 og til uke 10/11 og måtte fram igjen med gravidbuksene, så gikk magen ned igjen og jeg kunne få på meg buksene mine igjen. Nå 16 uker begynner magen så smått å komme
<3tresmå<3 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2011 Det hørtes litt betryggende ut:) Håper at det kan nøytralisere seg litt til meg også
robhen Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 jeg greide å skjule det helt til nå...er nå i uke 27. :-) men nå er det ingen tvil om at magen er kommet. :-)
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Hei, jeg er gravid for 3. gang og ingen forskjell på når magen har kommet. Er nå 19+5 og en liten kul. Ikke lett for alle å se enda, men de som vet jeg er gravid ser magen nå Jeg går forresten med knappen åpen på buksene mine, og har lange topper over. Så har sluppet gravidklær enda.
respektatauten Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 den smallt ut i uke 22, hadde ingenting før det.. men fra den dagen musklene ikke klarte å holde inne lenger så jeg ut som jeg var nært termin.. har ikke vokst noe særlig siden, har tre uker igjen i morgen..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Er 21 +2 og 3. gangs. Kan enda få på meg de vanlige dongeribuksene, men det har ikke vært behagelig siden uke 18... Kun 4 på jobb vet jeg er gravid. Det vises, men pga overvekt har jeg alltid brukt vide topper... Magen kommer nok til å gå tilbake når du ikke er så oppblåst lenger, og så kommer den sakte men sikkert tilbake igjen..
Eskimo Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Jeg er 160 og var 57kg, nå vet jeg ikke, men jeg har gått opp. Magen kom i uke 10, men som luft. Den har ikke forsvunnet, men bare blitt værende. Jeg har ikke så mye luft i magen lenger, men jeg kjenner livmoren godt over skambenet, så nå er det nok gravidemagen. Tror dette har mye med hvordan kroppsbygning vi har. Jeg har kort rygg og lange ben(i den grad en 160cms høy person kan ha lange ben..) Alle ser at jeg er gravid nå (uke 13). Med førstemann kom magen i uke 17 tror jeg ca.
snart mor til 3 små Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Med min første kom ikke magen ordentlig før rundt uke 21, med min andre rundt uke 15. Nå er jeg gravid igjen, i uke 9, og jeg føler meg veldig oppblåst og "svær".Jeg ser veldig gravid ut men babyen er jo ikke spesielt stor enda. Føles faktisk veldig ut som luft og håper det roer seg ned litt. Kjenner meg veldig godt igjen når det gjelder bilringene som har dukket opp, for å ikke snakke om hvor lite godt det er å ha på olabukse. Vi skal prøve å holde det hemmelig for alle rundt oss frem til julaften, får se om vi klarer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå