Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Eva?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint, og har lyst å oppkalle datteren min etter min bestemor som var den vakreste personen jeg vet om. Har ikke hørt om små barn som har fått navnet Eva på mange år, så det er vell ut å kalle barna det nå for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart egentlig, siden Ida og Oda er veldig populære. Men Eva slår vel mange som et kjedelig navn... likevel må det bli spennende siden ingen andre heter det.

Skrevet

Det er i hvertfall to i barnehagen til datteren min som heter det. Fint, enkelt navn, som ikke er alt for mye brukt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...