Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Var på byen forrige helg, og hun er ofte veldig opptatt av å ta bilder når vi er på fest/på byen. Vel, hun skulle ta ett bilde av meg, og akkurat da tok fyren som satt ved siden av meg ett godt tak rundt meg. Jeg vet ikke fyren er en gang, var ganske fullt på utestedet og vi satt ved samme bord med noen vi ikke kjente. Dette bilde tar hun da å legger opp på facebook! Temmelig unødvendig synes jeg. Jeg så det ikke før mannen nevnte det dagen etter og lurte veldig på hvem denne mannen var! Han ble faktisk litt satt ut og mistenksom merka jeg :S
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Tja jo? Jeg ville aldri i verden lagt ut "på byn" bilder av venninner eller noen andre uten å ha fått godkjenning først og ihvertfall ikke bilder som kunne missforståes eller bilder som ikke var "anstendige" eller fine. men kanskje hun rett og slett ikke tenkte så langt?
hysterika Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Teit gjort! Si at hun skal fjerne det, festbilder på Facebook er jo bare dumt! Og så uten å spørre først...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Uff, dårlig gjort! Noen har ikke filter!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Du vet at hun faktisk ikke har lov til å publiserer bilder i offentlige fora uten ditt samtykke?! (med mindre du jobber i offentlig ettat da..) Så du kan faktisk med loven i hånd be henne slette det bildet! Opplevde lignende selv; Kjører noen venniner på fest, blir der litt selv og danser og tuller. Kjører hjem (ikke drukket) fordi jeg skal jobbe dagen etterpå... Kommer på jobb morgenen etter og blir møtt med "jasså, ser at du festet hardt i helgen!" ifra flere kollegaer... Ikke morro. Logger meg inn på facebook og der var det flere bilder av oss som danser, og man kan ikke se på bildene at jeg IKKE drikker for å si det sånn. Ser jo søpledrita ut der jeg halvt blunker,gliser og danser... Men hun tok det pent, og slettet de bildene. Denne venninen er ram, og det er hverken første eller siste gang vi har måtte si ifra til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå