Gå til innhold

Kjøpt vogn:):)


 Januar07 <3 Februar12

Anbefalte innlegg

Har vært så usikker på 3 el 4 hjul,men så fant jeg den jeg ville ha:)))Og det ble Emmaljunga:)er så fornøyd:)Kjøpte brukt siden jeg fant en som så helt ny ut til 3000 kr:)Deilig å slippe å tenke mer på det kjenner jeg,selvom det kanskje er litt tidlig;)

 

Flere som har kjøpt/vet hva dere skal ha da?

Er jo så mange fine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er fin den vogna. :) enda selv opp me simo kombi :) Kjøpte vogna i sommer da eg fant en eg likte super godt og som såg helt ny ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en av vognene jeg også vurderte..kjempe fin:):)ja en må vel bare slå til når en finner sånne gode kjøp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her henta vi vogn 22 oktober i sverige =)) Mamma var så snill å kjøpe vogn til oss =) Så ble en emmaljunga edge duo i brun farge med letteste understellet! Vi er så fornøyde og den står i stua her =) gleder meg så masse til å bruke den =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også kjøpt vogn. mb urban jungle. bestillte den fra babyjungle.nl. gleder meg sånn til å trille tur. :-)

egentlig fint å se at det er flere som har kjøpt vogn for jeg tenkte at det kanskje var litt tidlig. men det er da lov å glede seg og når man finner aklkorat det man vil ha til en fornuftig pris da er de vel helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vogn for TO uker siden (Simo Kombi) og gjett hva som er 2200 kr billigere nå? Jo, nettopp.. AKKURAT den vogna jeg skulle ha...:( SURT!

Henter ikke vogna før i Januar, så slipper den å ta plass :P

 

Tenkte det var lurt å få unna de dyreste kjøpene for å ha litt penger mot slutten om en kommer på noe annet som trengs =)

Har alle de store tingene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...