Gå til innhold

Dere som har hormonspiral...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det normalt å blø etter at man har satt inn hormonspiral? Fikk satt den inn for en uke siden, og det virker ikke som jeg skal slutte å blø med det første. Jeg hadde ikke fått igjen mensen etter fødsel da den ble satt inn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde mer eller mindre i 4 mnd, på og av, og etter 7 mnd kom det kun mens 1 gang pr mnd, men MYE mindre enn tidligere, så ikke noe problem å f.eks bade m/tampong.

Skrevet

Jeg silblødde i 10 uker og fikk medisin for å stoppe det. Har skjedd meg 2 ganger på 1,5 år. Gleder meg til å fjerne faenskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...