Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Hvor lenge er det normalt å blø etter at man har satt inn hormonspiral? Fikk satt den inn for en uke siden, og det virker ikke som jeg skal slutte å blø med det første. Jeg hadde ikke fått igjen mensen etter fødsel da den ble satt inn...
olla Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Jeg blødde mer eller mindre i 4 mnd, på og av, og etter 7 mnd kom det kun mens 1 gang pr mnd, men MYE mindre enn tidligere, så ikke noe problem å f.eks bade m/tampong.
ellen-propellen Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Jeg silblødde i 10 uker og fikk medisin for å stoppe det. Har skjedd meg 2 ganger på 1,5 år. Gleder meg til å fjerne faenskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå