Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Har noen av dere barn eller stebarn som får høre tilsvarende fra sin andre forelder? Jeg blir så lei meg og provosert. Min stedatter har betrodd seg til et annet familiemedlem, og sagt at hun blir sint inni seg når hun hører mamma si sånt om pappa (altså min samboer). Samtidig tør hun ikke si fra til mamma om hva hun føler. Hun er jo jente, og i en alder hvor mamma betyr alt. Da tør man ikke si imot. Men mors uttalelser sier vel alt om hvem som ikke er helt oppegående her. Man snakker ikke nedsettende om den andre i barnets nærvær. Selvfølgelig bør far ta opp dette, problemet er bare at da blir barnet syndebukken fordi hun har sladret. Hva gjør vi? Skjerpings, mor! (Godt å få det ut, håper du leser... en dag blir dette barnet voksent, og husker nok godt hvem av dere foreldre som behandlet den andre med respekt og hvem som ikke gjorde det)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Be mannen din gi klar beskjed til eksen sin om hva som er greit å ikke greit! det er hans jobb. for jentas skyld burde han ihvertfall fortelle hu hva man sier til barn og ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå