cindy85 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Jeg hadde eggeløsning 27 okt. Har nå i to dager hatt masse murringer. For tre dager siden( 4-5 dager etter EL)kom det litt lyserosa utflod kan det være festeblødning og kommer symptomene så fort? Kan jeg være gravid? Tok test for to dager siden dumme meg, men klarte bare ikke vente hehe og det slo jo selvfølgelig ut negativt, det var jo egentlig ingen overræskelse da;) hadde sa i sep og det er samme følelsene nå som jeg hadde forrige gang ( murringene) Kjenner meg også utrolig sliten.. Men ingen ømme bryster enda. Lurer så fælt nå. Håper på meningen til noen kanskje jeg klarer å roe meg litt:)
Tweak Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Sitter med samme feelingen selv... Er 8 dpo, null sjans for positiv test enda men jeg testet med billigstrimmel i morges likevel (negativ så klart) Men jeg har en klar og tydelig murring der nede som jeg kjenner igjen fra tidligere. Skal prøve å holde meg fra å teste frem til fredag og så i helga igjen. Når skal du teste neste gang?
cindy85 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2011 Skal ha mensen igjen 10 nov så er vel ikke noe vits å teste før det kanskje? Men har lyst å teste igjen før egentlig. Har bestilt meg flere tester på nett i dag så da blir det vel muligens en test fredag, så da får du skrive hvordan det gikk med deg i hvertfall. Spent på dine vegne:) Tenker at hvis symptomene har kommet bør jo testen slå ut positivt, hva tenker du:)
Tweak Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Hcg nivåene stiger ikke SÅ raskt... Kroppen kan reagere lenge før nivået slår ut på en test, men ikke hos alle. Da jeg ble gravid med jenta vår så merket jeg det 8 dpo men fikk ikke positiv test før 10 dpo som også er veldig tidlig egentlig. Den var svak positiv men ble sterkere 11 dpo og videre fremover. Måtte jo ta test hver dag, he he. Tok en digital en også, bare for å kaste bort penger. Tok vel 5 graviditetstester den gangen som alle var positive. Var vanskelig å tro på det! Jeg kommer sikkert til å teste med billigstrimmel i morgen tidlig også jeg... :-/
cindy85 Skrevet 3. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2011 He he det er lett å bruke penger på tester:) men håper ikke jeg bare innbiller meg disse symptomene, vil jo så gjerne være gravid, gleder meg til jegkan teste, blir gal av denne ventetiden. Skulle ønske det fantes en test som var super sensitiv slik at man kunne vite bare et par dager etter EL hadde vært "great" for nå går jeg bare å tenker frem og tilbake om jeg kan være gravid. Føler meg det en dag og annen dag ikke. Dette er vanskelig gitt...
Tweak Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Der finnes en supersensitiv test som måler ned til 10 U/ml! Tror den kjøpes på babyornot.no/com eller noe slikt :-) Jeg tok en test i morges, jeg er jo kun 9 dpo så det skal jo ikke synes noe... Men der er en übersvak strek der som ikke var der i går. Ingen andre vil tro på den men den gir meg et lite håp om at noe er på gang i alle fall! :-) Måtte bare dele det med noen, at håpet mitt er bittebittebittelitt forsterket! :-)
**Cayenne** Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Tweak: Hvilken type test var det du tok?
Tweak Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 I morges? En billigstrimmel fra billigetester. Jeg vet at bare jeg personlig har noen grunn til å tenke positive tanker her. Det er ikke noe jeg ville ha rådet noen andre til å stole på i det hele tatt! (stoler MYE mer på festesmertene jeg har :-D)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå