Gå til innhold

Sykt at ingen gjorde noe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, herregud..for et land vi bor i. Glad jeg har en sønn så ikke datteren min må vokse opp i dette landet..blir sikkert bare mer og mer voldtekt sånn som vi slipper inn sånne gærninger :(

Skrevet

Nå er det vel strengt tatt disse sønnene vi kvinner er redd for

Skrevet

Det jeg har lært i den senere tid er kanskje at man bør passe litt på hva man blander seg borti. Sent i sommer ble en ung mann i nabokommunen drept fordi han ba naboene om å roe seg da de hadde fest!!

Ringe politiet er på en måte det man kan gjøre!

Skrevet

Jeg synes det bildet er merkelig, det går også på facebook, uten kamuflasje.

Hvorfor lot voldtektsmannen bli tatt bildet av? Hvorfor var han ikke hissig på han som tok bildet, og han legger seg vel ikke forran alle menneskene og voldtar eller?

Skrevet

Jasså, du bor i nærheten av Askim? Ja, det var en stygg historie. Og ikke første gang heller.

Skrevet

De gjør jo sånt i hjemlandet så en tbanestasjon er jo ingen hinder..hørt masse fæle voldtekthistorier feks fra congo der voldtar de kvinnene forann mange mennesker, så det nok ikke noe hinder for dem.

Skrevet

Ja men jeg har ikke en asylmotaker som sønn da..og ikke kom å si at norske voldtar også..ja så klart en liten prosentdel gjør det..men det er nok de utenlandske som står for den største prosentdelen.

Skrevet

Synes folk er blitt alt for feige til å si fra og gripe inn. De bryr seg kun om meg meg meg, og driter i hvordan andre og forsvarsløse mennesker har det. Det har vært eksperiment i Oslo der en mann la seg ned på bakken midt i rushen på Carl Johan og imiterte hjerteinfarkt. Han fikk ikke hjelp før om 30 minutter, folk gikk forbi ham. Skremmende

Skrevet

Jepp, det gjør jeg. Forferdelig tragisk.

Skrevet

Virker som de har fjernet saken nå, for det står bare "Tittel" og "ingress" med stor skrift. Så jeg vet egentlig ikke hva det dreier seg om, men skjønner det er en mørkhudet man som beføler ei jente på en benk?

En del afrikanske jenter risikerer å bli voldtatt hver dag når de går til og fra skolen. Det blir kanskje hverdagen for oss her i Vesten også... :-(

Skrevet

Vel du frøke rasist 14:04. De fleste voldtekter begås av hvite menn på nachpiel eller i hjemmets lune rede. Overfallsvoldtekter er en bitteliten andel som blir blåst veldig opp. Og selv der er det mange hvite som står bak.

Forøvrig er det vel ingen som har asylmottak til sønn da, det er tross alt en institusjon. Asylsøkere derimot har alltid en mor et sted. Og det er vår oppgave som mødre, uansett hudfarge å sørge for at våre sønner blir gode borgere med respekt for andre, både kvinner og menn.

Skrevet

Er vel ikke rasist fordi jeg sier det.er jo sannheten!!! Jeg har masse utenlandske venner jeg, men de holder ikke på sånn..men det viktigste er iallefall send disse som gjør dette HJEM!!!

Skrevet

Eller forresten kapp av dem tissen sånn at de ikke kan voldta stakkars jenter i hjemlandet også :)

Skrevet

Når straffbare forhold helt klart forekommer så synes jeg det er merkelig at personer ikke kan straffeforfølges selv om det ikke foreligger en anmeldelse.

Skrevet

Overfallsvoldtek begås i hovedsak av ikke vestlige innvandrere.

Ikke ødelegg debatten med å trekke rasismekortet når du møter fakta!

Og dersom du skal trekke rasismekortet, så kan du jo snu det før du kaster det. Det er nemlig veldig rasistisk å se ned på andre på grunn av kjønn, seksuell legning, religion, hudfarge osv osv. slik som mange av disse overgriperne gjør.

Skrevet

det stod at han var i gang med voldtekten, men rømte da vitnet som filmet grep inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...