Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Helt blank her... Noe som ikke tar altfor lang tid eller er altfor komplisert.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Poteter i skiver gratinert med leverpostei. Drus på i ovnen i ett kvarter på tohundre grader, det er KNALLGODT!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Fiskegrateng, kokte poteter, raspede gulrøtter og litt smeltet smør på
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jøss, potetgrateng med LEVERPOSTEI den var ny! Fiskegrateng.. Hmm... Ikke dumt Noen flere? HI
Gjest irismor Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Ribbe og surkål Torsk og gulrøtter Roastbeef og potetsalat Pasta Kyllingsalat
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Her blir det grandiosa! Jeg er syk og orker ikke lage middag!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Lasagne! Splash oppi med ingrediensene, og inn i ovnen med det. Mmmm :-) Ellers kan du jo lage Spansk omelett. (Google it :-) )
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Laks med pasta og ostesaus + asparges Ertesuppe og pannekaker Fiskeboller i hvit saus med erter og gulerøtter i terteskjell Røkte kjøttpølser med pasta og grønn salat Kjøttkaker i brus saus med poteter og brokkoli Lettsaltet torsk med poteter, revne gulerøtter og eggesmør Fiskeboller i karrisaus med poteter Nam, nå ble jeg sulten!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Takk folkens! Dere er så søøøøte HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Jeg lagde en stooor kjele m lapskaus i går så jeg slipper å lage middag i dag og kanskje i morra også...med masse deilige grønnsaker og kjøtt og barna elsker det:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå