Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Tenkte det kunne være litt hyggelig å vite litt om hvem vi er her inne. Jeg starter. Nick/Navn: Maysan81<3Prins<3+spire<3 Alder:30 Bosted: Stavanger Yrke: Salgskoordinator gasselskap Barn fra før: 1 røver på snart 3 år Gravid i prøveperiode: 15 Ca termin: 12.juli Historie: Fødte røveren 2 måneder før tiden, men han er i dag frisk og rask. Begynte å prøve for 15 pp siden, og trodde ett øyeblikk at noe var galt helt til jeg kom til legen...da satt spiren faktisk dagen etter. (etter mine beregninger) Så får vi krysse fingrene for at spiren klorer seg fast.
Maya med nr.3 Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Hei. Nicket mitt ser dere vel nedenfor her!=) Alder: 24 Bosted: Trondheim Yrke: Vil ikke røpe for my her, er veldig anonym enda. Barn fra før: 2 barn fra før på 2 år og 4 år Gravid i pp: 1 Ca termin: 18.juni Historie: Har 2 flotte fødsler og svangerskap bak meg, har vært heldig hele veien med alt. Håper det går like bra denne gangen også, jeg tenker at det er godt gjort om alt skal gå så bra en 3.gang også men det er jo mulig så jeg håper det!=) Er i iallefall veldig takknemmelig for det jeg har og alt som har gått så bra så langt.
bittelille_persille Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Nick/Navn: Møllenberg Alder:30 Bosted: Trondheim Yrke: Sivilingeniør Barn fra før: Ei søtmos på ett og et halvt Gravid i prøveperiode: 1 Ca termin: 2. juni Historie: Husker forrige svangerskap nesten som en dans på roser. Utrolig hva man glemmer når man sitter med et barn i armene... Jeg hadde nok helt glemt den forferdelige kvalmen. Gleder meg til å bli ferdig med de første månedene, og få formen tilbake og se magen vokse frem.
Trilletrill Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Så koselig da:) Nick/Navn: Trilletrill Alder: 28 Bosted: Bærum Yrke: Account Manager i et software selskap. Barn fra før: 1 frøken på litt over 2 år. Gravid i prøveperiode: 2 pp for så å spontanabortere og nå gravid før første mens. Ca termin: 1.juli Historie: Har en svangerskap bak meg og en nylig sa. La på meg vanvittige 33 kg sist med tulla. 0 planer om å gjøre det samme nå Håper dette går bra denne gangen!
norskepigen Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Nick/Navn: norskepigen Alder:29 Bosted: Danmark Yrke: Account Manager Barn fra før: Ingen Gravid i prøveperiode: 6 Ca termin: 22. juni Historie: Hadde en SA i fjor på denne tiden etter ca. 5 pp. (Var da i uke 6+6) Stoppet med å prøve etter det, også litt pga. en lang reise vi skulle ut på. Startet ny pp i mars i år. Er nå i uke 6+5, og klarer ikke helt å glede meg før jeg er over de 12 uker. Fingers crossed!!
Denise:-) Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Nick/Navn: Denise:-) Alder:33 Bosted: Vestlandet Yrke: Sykepleier, og er student, holder på med videreutdanning:) Barn fra før: 3, to jenter og en gutt Gravid i prøveperiode: 1 Ca termin: 8 juli Historie: sistemann fikk vi for snart fem år siden, så dette blir en attpåklatt som skal kose oss masse med!! Storesøsken har mast lenge om å få en søster eller bror til, så det blir en fin julegave å fortelle det i jula, da er jeg akkurat 12 uker(viss alt går bra)
<3tresmå<3 Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Nick: se undertegnede:) Alder: 28 Bosted: Trondheim Yrke: Ønsker ikke å si enda av hensyn til anonymitet:) Barn fra før: Gutt 7 år, jente 5 år Gravid i pp: 1 Ca termin: 7 juli Historie: Har to fantastiske barn fra tidligere forhold, begge født ca tre uker før tiden med ca samme mål. Testet positivt 5 dager før ikm:)
lillesvirre Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Nick/Navn: Klarfordet Alder:21 Bosted: Sarpsborg Yrke: Kokk Barn fra før: Ingen små Ca termin: 8.juli Historie: Mensen kom ikke, brystene værka. Ante meg at noe var galt. . Tok flere tester som viste 2 røde. Da var det vel ikke tvil. Denne spira kom med storken føles det som. Men vi traff vel rett på med den ene gangen. Har bare prøvd å slappe av å ikke håpe på noe. (Han har ikke vært helt klar). Plutselig var den der.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Nick: M79 Alder: 32 Bosted: Bergen Barn fra før: Gutt 3 år Gravid i pp: Har ikke peiling... Prøvde i 2 år og 4 mnd...... Ca termin: 7 juli
Leirha Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 Nick/Navn: Leirha med nr3 Bosted: Sandnes Yrke: Sykepleierstudent siste året. Barn fra før: 1 på 14 og en på 3 Gravid i prøveperiode: 1 Ca termin: 10 juni Historie: Ja dette kan jo være så mye. Men får ta graviditet og fødselshistorie.. Ingen av mine svangerskap har vært planlagte, før dette. Jeg fikk førstemann da jeg var 18 år sammen med min første kjæreste, vi har vanvittig god kontakt og sammarbeider glitterende om tenåringen som trenger mye oppfølging. Andremann var heller ikke planlagt, men var et gledelig pust inn i forholdet. Han kom 11 dager etter Ul termin, og da kom han i rakkettfart. Begge mine fødsler har vært styrtfødsler, noe jeg ikke unner noen,sjansen for å revne er så enorm, noe jeg har slitt mye med i ettertid. Tredje, og mest sannsynlig sistemann kom til på første forsøk,i det vi hadde såvidt diskutert en baby til. Jeg har to gutter, hva det blir denne gang blir spennedende,en glede uansett:D
mokkemikka12 Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Nick/Navn: mokkemikka12 Alder:36 Bosted: Bodø Yrke: Kreativ leder Barn fra før: 3 på 16, 14 og 4 Gravid i prøveperiode: - vi har ikke prøvd ennå Ca termin: 6.juli Historie: Dette er mitt 9 påbegynte svangerskap.*slapp av, jeg ble sjokkert da jeg satt og regnet på det* 3 fullbårne og 5 SA/MA og nu gravid med overraskelse.
Erill Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Nick: margarin Alder:20 Bosted: troms Yrke: kokk/servitør Barn fra før: litn gutt på 9mnd Gravid i prøveperiode: 4pp ca termin: 28 juni Historie: dette er mitt 6 påbegynte svangerskap. 1 SA før lillegutt satt førstegang. hadde ett tongt svarngerskap me hypermessi, blodmangel og alt som tenkes kunne. tok av meg 12kg kom aldri tilbake. men hadde en fantastisk fødtsel. har etter det hatt 3 SA. så nå håper vi spiren sitter. selvom vi er veldig skeptisk.
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 Nick: sep.jente2010+spire i magen Alder:22 Bosted: Rogaland Yrke: Frisør Barn fra før: Jente på 13 mnd Gravid i prøveperiode: 1pp etter SA ca termin: 25 juni Historie: Hadde et ganske komplisert svangerskap sist med svangerskapsdiabetes å bekkenløsning. Håper å slippe unna det denne gangen, men gjør sannsynlig ikke det. Sist fødsel endte med brukket haleben så er veldig redd for neste fødsel, for det ødela mye av kosen i barseltiden. Men må si jeg gleder meg veldig til å få en liten til i hus, å tror nok lille jenta mi blir en stolt storesøster:)
mvt Skrevet 4. november 2011 #14 Skrevet 4. november 2011 Nick: mvt Alder: 32 Bosted: Oslo Yrke: går ikke inn på det her Barn fra før: Jente på 2 år:) Gravid i prøveperiode: ca. 4-5 pp aktivt Ca. termin: 12. juli Historie: Jenten vår var en stor overraskelse, da jeg trodde jeg ikke kunne bli gravid uten ekstra hjelp. Vi gleder oss til å få en til, håper alt går bra! Lykke til alle sammen
Moonine_Med_Nr_2;) Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 Nick/Navn: Moonine Alder: 26 Bosted: Mo i Rana Yrke: Salgsmedarbeider Barn fra før: 1 prins på 3 år Gravid i prøveperiode: Ca Termin: 26 Juni Historie: Fikk prinsen min 4 dager over termin med keisersnitt. Fristet veldig lite å føde da han lå i seteleie,siden jeg var veldig redd fra før. Alt gikk helt fint, han er verdens beste,den keiseren min Har alltid sagt at jeg skulle ha 2 barn, såå nå fant vi ut at tiden var inne, og så skjedde det på 1 forsøk også Håper bare denne gaven holder seg godt fast,siden jeg har hatt 2 SA før keisern kom! *krysser fingrene*
litenbabytilsommeren Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Har også termin rundt begynnelsen av juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå