Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Vi venter en gutt, å vi er litt uenige om navn da:) Forslag til nå er: *Julian (mitt forslag) *Adrian (samboer) *Vetle (mitt) *Oliver ( veldig vanlig blitt, så tror ikke det er sååå aktuelt men) (mitt) *Kasper/Casper (begges, men jeg liker det ikke så godt lenger) *Nathaniel (mitt, syns det er helt nydelig, men veldig uaktuelt fra samboer) * Nicolai ( mest samboer,men jeg liker det litt jeg også, ikke helt overbevist da) Evt om dere dere har noen forslag dere vil slenge inn?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Både Vetle og Nicolay står på min favoritt-liste
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jeg ville valgt Adrian, Vetle eller Kasper. Har en i magen selv, og vi vurderer Markus eller Magnus.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Adrian eller Vetle. Nathaniel?? Huff
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Nicolay. Ihvertfall ikke Nathaniel.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Vi har både en Nathaniel og en Caspian:) Her er det mannen som har foreslått alle tre navnene (vi har en datter også), men jeg har selvfølgelig vært enig. Og jeg bryr meg fint lite om hvilke meninger alle andre måtte ha om navnene på våre barn. Dere må nesten bare tygge litt på navnene, så blir dere nok enige til slutt=)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Vetle er veldig fint. Liker ikke så godt de andre. Julian er absolutt værst.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Vetle eller Kasper. Resten likte jeg ikke. Hva med Heine eller Iver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå