Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 har NULL fantasi! klarer ikke komme på noenting.. skal være litt god kosemat ( skal sies at det må være lett....er ikke flink..) Ikke fisk!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 vi skal ha spagetti med kjøttdeig og tomatsaus og stekte hvitløksbaguetter
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 hmm det er jo forsåvidt veldig godt
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Vi skal ha to forskjellige ting idag. Kyllingnuggets og kalkunkarbonader med sweet chillisaus, salat og fullkornsris. I går hadde vi hjemmelaget fiskegrateng, og i morra skal vi ha noe kyllingfilèt med pasta ovnsbakt og gratinert. Da hiver vi oppi masse grønnsaker og godsaker;) Fredag har vi taco med kyllingkjøttdeig, lørdag har vi torskegryte, og søndag har vi panert hyse. -Fiskeboller mandag -Haiburgere på tirsdag med salat -Kylling og fullkornsris med broccoli på onsdag -Pølsegrateng på torsdag -Taco med kyllingfilèt på fredag til Idol -Plukkfisk på lørdag -Ovnsbakt laks på søndag. Her er noe:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Kjøp en gryterettpose og enten kjøttdeig eller pølser. Så krydrer du litt ekstra, for de er litt smakløse, de der. En grønn salat med litt tomat og agurk i. Kok ris eller pasta til, og vips, så har du kosemat. Vil du være ekstra avansert, så varmer du litt brød i komfyren, eller kjøper et halvstekt som du kan bake ferdig. Gryteretten kan også helles over i en ovnsfast form , strøs ost på og gratineres.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 takk for forslag. Hehe måtte le litt av : ekstra avansert, med brød i ovnen det mestrer jeg nok! men det har jeg aldri tenkt på, at jeg kan ta gryterett i ovnen, så blir det litt ala lasagne jo
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Orker ikke lage middag i dag jeg så jeg har kjøpt to ferdiggrillede kyllinger. Så da blir det brød med kylling til middag
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Det er ikke bare gryterett som kan tas i ovnen, det er kjempegodt med en saus også. F.eks ferdig grillet kylling som du river i biter og legger i en ildfast form, hell over en Torosaus du liker, f.eks Bretagne kyllingsaus, eller kantarellsaus, ost på toppen og gratiner. Server med ris eller pasta, salat og baguett. Jeg pleier ha litt grønnsaker i den ildfaste formen også, f.eks stekt løk, sjampinjong og paprika.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 kan j da ta grillet kylling,løk,paprika,en god saus, ost,og rett i ovnen?? er det virkelig så lett?? hehe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Vi skal ha spagetti med kjøttsaus og urtebaguetter til med parmesanost på toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå