Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Nå er vi i 3. pp, og jeg kjenner at i forhold til min alder (34) så begynner jeg å bli desperat... Vi har tre fra før, og de kom på første forsøk. Jeg vet det ikke er noe å stresse med, og at vi har goood tid osv.. men jeg ble skikkelig lei meg da mensen kom nå igjen:(
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 alt for fort.. glemmte to dager med p-piller.. nå har jeg en nydelig gutt på 5 mnd..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Første gang hadde jeg mensen 2 ganger etter pilleslutt, testet positivt 3. gangen jeg ventet den. Andre gangen ble jeg gravid første måneden. Tredje gangen hadde jeg mensen 3 ganger, testet positivt da jeg ventet den for 4.gang etter pilleslutt. Fjerde gangen var ikke planlagt og jeg ble gravid mens jeg fremdeles ammet tredjemann (vet det ikke er prevensjon å amme altså, men vi var litt uforsiktige).
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Første gang brukte vi 18 pp, og denne gangen brukte vi bare 5 eller 6 pp. Skjønner at du blir lei, selv om du ikke har brukt så lang tid foreløpig. Det er liksom litt slik at når man først bestemmer seg for å prøve, så vil man gjerne at det skal skje med en gang. Også blir det til at man tenker på det konstant;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå