Gå til innhold

spennende:) ..og skummelt..


lille marsvin

Anbefalte innlegg

Samboeren og jeg er enige om å holde det hemmelig så lenge som mulig, helst til uke 12. Vil gjerne være ganske sikker på at dette går bra før vi deler det med andre. Men jeg har så lyst til å bare rope ut "Hei folkens, jeg er gravid!" Så jeg roper det bare her i stedet:)

 

Dette er vår første, jeg er 5+2 i dag. Oppdaget det for en uke siden, og er mest i sjokk ennå. Det var vel ikke helt planlagt, etter 5 år uten prevensjon trodde jeg ikke at det kom til å bare skje av seg selv. Men det gjorde det visst.. Weee:)

 

Har det siste året slanket bort ca 35 kg overvekt, og var egentlig godt i gang med de siste kiloene. Så i dag har jeg vært til legen og snakket litt om kosthold - jeg innser jo at 1200-1300 kcal må være alt for lite for oss begge. Og ganske riktig, jeg blir pent nødt til å gå opp til rundt 2000 nå. (Har selvsagt prøvd å øke mengden betraktelig siden jeg testet positivt, men litt vanskelig når man bare er uggen og ikke har matlyst) Hvem skulle trodd det, at jeg skulle slite med å få i meg nok mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere og det er ikke bare du som har lyst tiø å rope ut;) men vi og skal vente til jul ;) perfekte julegave til kommende besteforeldre;) lykke til videre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir man bare overrasket. Gratulerer med spire i magen din. Rop det ut så mye du vil.

 

To prinsesser &ny spire<3 har rett i det at den perfekte julegaven er å pakke inn et lite kort der det står; Gratulerer, du skal bli bestemor(bestefar, onkel, tante e.l.) og vi har fått ca ankomstdato den xx.xx.2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...