Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 vet om en (norsk) jente som skal kalle den nyfødte sønnen sin det. aldri hørt om navnet før! hva synes folk?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Høres ut som en japansk tegneserie.... Skal mye til før jeg reagerer negativt på navn egentlig, er jo så mange forskjellige navn nå. Men hadde det navnet stått på klasselisten til en av ungene mine hadde jeg tatt det som en selvfølge at de var utenlandske. Jeg er også arbeidsgiver som regelmessig ansetter nye folk, hadde jeg fått en søknad med det navnet hadde jeg også tatt det som en selvfølge at det var en utenlandsk søker. I min bedrift er ikke det noe problem bare norskkunnskapene er på plass, men mange steder blir ikke utlendinger kalt inn på intervju engang og mange mener det er navnet på søknaden som gjør at arbeidsledigheten er så mye større blant innvandrere.. Noe å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 hørtes ut som en kinesisk matrett:) fikk lyst på kinamat nå jeg:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Tenkte først: ojj tuft jentenavn jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå