Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Stygg på innsiden OG på utsiden.. Skal du "træshe" andre for utseendet, sørg ihvertfall for at du er LITT pen selv. Ellers skyter man bare seg selv i foten... hehehe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Enkelte tilfeller skulle det vært skuddpremie på folk altså. Hun der er FÆL.. G-R-U-S-O-M.. Tenker ikke på utseendet da.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde truffet denne damen. Det må være det verste menneske jeg har hørt om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå