The Bad Gal Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Coming soon to a store near you..... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10023458 Best å skrape sammen bussbillettpenger på annet vis, her blir det kø! ref. gårsdagens lille debatt. :-D
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Du er jo totalt på jordet. Dette er noe helt annet en egoisme!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Så så lenge det er til et godt formål, venter du gjerne på din tur uten å bli sur?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Sålenge det er til ett nyttig formål, ja. Det trengs jo opprydding i samfunnet. Så dette gagner meg og andre i det store og hele.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Så fint. Da tar jeg med begge barna, OG en rusmisbruker, neste gang vi skal pante flasker i butikken, så blir det ingen sure miner mer!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Haha, hva er forskjellen? Det er for det meste en Røde Kors-knapp på panteautomaten. Kan jeg bruke så lang tid jeg bare vil så lenge jeg trykker på den? Er jo et godt formål, det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå