Tuttalutta Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Våknet av noen kjemppesterke kynnere / rier (?) i natt, og klarte ikke engang å reise meg opp. Kom reglelmessig en stund før de forsvant helt. Er 30 dager til termin. Lurer på om dette tyder på at ting kan skje før? Er tredjegangsfødende og har ikke opplevd dette før.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Jeg hadde slike opplevelser i litt under en mnd før termin, alle rundt meg mente det var tegn på at ungen vår kom før tiden, men den gang ei, gikk 12 dager over termin før tulla ville komme ut.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Hei! Jeg hadde det slik i uke 27. Jordmor mente det var litt modning. Fikk beskjed om å legge meg flatt, og se om det ga seg. Det gjorde det. Dersom de blir regelmessige over mer enn 1 time, bør du ringe jm.
Tuttalutta Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2011 Hehe, ja det kan vel gå den veien også. Takk for svar.
Tuttalutta Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2011 Ok, det varte ikke mer enn maks 20 min. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Jeg hadde også sterke, regelmessige kynnere i flere uker før jeg fødte, så det er nok helt normalt. Fordelen ved det er at det er stor sannsynlighet for at fødselen går raskt når du kommer så langt. Dvs det er en fordel hvis ikke de to forrige fødslene dine har vært raske, hvis de var raske ville jeg flyttet inn på sykehuset når du nærmer deg terminen;-)
Tuttalutta Skrevet 2. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2011 Huff da. Jeg bor ett stykke fra sykehuset og begge fødslene har vært raske :-) Ja, får flytte inn på sykehuset snart ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Hadde regelmessige og sterke kynnere helt fra uke20, og fødte på termindatoen. Var bombesikker han skulle komme før
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Kynnere og hvordan fødselen går har ikke så mye med hverandre å gjøre. Jeg hadde sykt mye kynnere, men absolutt ingen rask eller enkel fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå