Gå til innhold

Ååååååh, jeg hoster så :(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått skikkelig influensa :( Passer jo ekstremt dårlig med tanke på at jeg snart skal gjennom en fødsel.... Har prøvd å google hva jeg kan drikke av hostesaft, men det er ikke mye. Noen som vet hvilke vi gravide kan drikke? Skal på overtidskontroll i morgen, får rådføre meg med lege da. Er jo ikke så mye han heller kan gjøre med en influensa.....Må vel bare gå over av seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjelden kroppen setter i ang en fødsel når du er syk, :) vi er laget sånn at kroppen vet at du trenger alle krefter til å føde så da lar den nok vente på seg til du blir helt bra igjen ;) har ihvertfall lest noe om det engang :)

Skrevet

Heisann. har sjøl slitt med infulensa ett par uker nå, skvetter på meg nesten hver gang jeg hoster (ikke mye gøy) :-/ å hosten blir skikkelig ille om natta, jeg tar tussin hostemikstur å fått antibiotika av legen for ikke å utvikle lungebetennelse. den hostemiksturen har hvertfall ikke påvist noen skade hos foster å legen sa jeg skulle ta den så regner med at den er grei da:-)

Skrevet

Et apotek her i Tromsø sjekket opp på pcen hvilken jeg kunne drikke... (Mulig de har et "bibliotek" for det de selger, hvor det står om de ulike varene.) Husker ikke helt om han kom fram til Solvipect eller Noskapin, men er ganske sikker på at det var Noskapin.

Et annet apotek her, derimot, ville ikke si noe...sa bare at jeg måtte sjekke med fastlegen.

Legen på legevakta sjekket det opp for meg en lørdag jeg holdt på å hoste meg til døde, og kom fram til at Cosylan (reseptbelagt) var trygt for gravide. Fikk låne min søsters Cosylan den helgen...

Og når mandag kom og jeg ville ha resept av fastlegen min, fikk jeg til svar at jeg ikke fikk resept. Legene på legekontoret mitt hadde diskutert det, og jeg skulle ikke ha det...

Halstabletter av ulike slag (Doc, Curamed, osv) kunne jeg spise.

Hva skal man egentlig tro...???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...