Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 symptomer: vondt i ene brystet, føler meg trang i halsen/pusten til tider hjertebank/kjenner pulsen veldig!! vondt ut i armen, særlig i håndleddet og i albuen.... anyone? Har hatt det lenge...........
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Nei, jeg vil ikke leke lege! Ring fastlegen din heller!!!! Himmel og hav :-O
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jeg kan leke lege. Helt blank! Ring å få time du, istedenfor å bekymre deg. Kanskje du trenger vitaminer og mineraler. En blodprøve gir mange svar;)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 han vet jeg har smerter i brystet, og jeg skal til mammografi om 3 uker....men han vet ikke ALLE symptomene.... er forresten 23 år så han vil ikke tro det er hjertet, men klart man blir bekymret...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 vært slik i 1 år(ca. siden jeg sluttet å amme, fikk brystbetennelse osv....)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 kom ikke svaret?:S hatt det i 1 år ca, etter jeg var ferdig å amme(hadde brystbetennelse......)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå