Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 har en gutt som lå i en tynn ullbody inatt, samboer mener han kan ha den på nå på dagtid også selv om han hadde den inatt....er det bare jeg som synes dette er teit? Jeg tar på han rene pene nye klær hver dag......
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Hæ? Jeg liker også å ta på babyen rene klær, men det er ikke teit å bruke bodyen en dag til! Det er ikke som om babyen har løpt maraton eller gjort gruvearbeid.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Antar at siden gutten din bruker body - så bruker han bleie enda? Jeg synes i allefall at bleien setter såpass mye lukt i tøyet, at jeg ikke vil bruke den på dagtid... Så jeg er enig med deg!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jeg har også på nye rene klær hver dag, men en gang i blant kan han gå med nattdrakten til kl 14.00:) Og en body kan man nok bruke mer enn noen timer. Skifter du BH hver morgen? Lukter ikke noe etter en natt. Har han tisset på den blir det noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Jeg også ville ha skiftet det som babyen sov i om natten...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 hehe han lå bare inatt i den så den er jo egentlig ikke skitten:P teit spm...lurte bare på om det faktisk var vanlig:P
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 jaa, tror det er vandlig av og til.. værtfall her.. min gutt er 5 mnd.. å er jo ikke akkurat skitten..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Hos oss er nattøy, nattøy og det bruker vi ikke på dagen. Stort sett sover begge barna i pysj, men hvis de av og til sover i body eller t-skjorte, så bruker de aldri den på dagen etterpå. Da bytter vi heller om morgenen, for så å bytte tilbake til den på kvelden så de sover i den flere netter.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Samme gjør samboeren min ofte, bytter ikke body om morgenen. Syns det burde gjøres, om ikke annet så er det greit å få kledd av ungen helt om morgenen for å se at alt er som det skal syns jeg da. Hun kan bruke samme klærne 2 dager på rad, nattøyet (bruker vanlig body) kan brukes flere netter på rad, men jeg liker at nattøyet vaskes før det brukes på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Her skiller vi veldig tydelig mellom dag og natt pga baby som har hatt store søvnvansker siden fødsel, så å ha samme tøy på dag og natt er uaktuelt her i huset. Men - for min del kan da babyen fint bruke den samme bodyen to dager på rad dersom den fremdeles er helt ren og ikke lukter, men klærne blir som regel fulle av sikkel, gulp eller mat ila noen timer, så har rett og slett ikke opplevd problemstilingen så langt hehe! Man kan bli FOR gira på renhet også
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #11 Skrevet 2. november 2011 09.50, urinlukt setter seg ikke på ullklær (om de er 100% ull). Hilsen en som ikke skifter ut ullklærne hver dag, men barnet bruker to par ullundertøy hver uke før de slenges til vask i helgene.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #12 Skrevet 2. november 2011 Dette er da ingenting å lage en diskusjon om! Om samboeren din vil ta på han den bodyen, (selvfølgelig om bodyen er tørr og ren) så la han ta på han den bodyen! Når du bytter han om morgenen tar du på han nye rene klær! Du må la samboeren din gjøre ting på din måte, og så gjør du ting på din måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå