Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Sjefen min heter det og hun er veldig koselig så da synes jeg det er et koselig navn :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 En venninne av meg fikk akkurat en datter som hun har kalt Agnes. Har faktisk aldri tenkt over navnet før da, men synes egentlig det er et koselig navn.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Nydelig. En av mine klare favoritter.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Grusomt! (mener ikke å være stygg - men får frysninger av det navnet :-/ )
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 kjenner ei som har ei nydelig datter som heter Agnes, liker navnet kjempegodt!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Da blir det nok Agnes! En grusomt mot så mange liker, da satser jeg på at det blir et ok navn å bære for den lille! HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #12 Skrevet 2. november 2011 flott navn! man kan ikke tenke så mye på hva andre mener, det er bestandig noen som ikke liker navnet man velger! men heldigvis er det foreldrene som bestemmer, å de andre må bare rette seg etter hva foreldrene har bestemt! ) min gutt heter Trym Ægir, å fikk mange forskjellige kommentarer, noen bra andre ikke.. men nå sier alle at han kunne ikke hete noe annet..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #13 Skrevet 2. november 2011 Fint navn:) kjenner ei på 6,5 som heter det:) har du prøvd å si "Agnes i senga" bakvendt noen gang?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #14 Skrevet 2. november 2011 Kjempe fint navn, minner meg om hun sangeren fra sverige som vandt Idol, hun er jo kjempe søt
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #16 Skrevet 2. november 2011 Jeg ser liksom ikke for meg en baby-Agnes, men som godt voksen er det et fint navn
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #17 Skrevet 2. november 2011 Nydelig. Ser for meg en kreativ jazz-sanger med viltre krøller og lange skjørt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #18 Skrevet 2. november 2011 Nå er det jo slik at de aller flste av oss er voksne mye lengre enn vi er babyer så da passer det jo bra. Å gi jenter babynavn fordi navnet passer til baby er jo idioti i og med at dette mennesket skal bli voksent og kommer til å være det ufattelig mye lengre enn de er babyer - kjipt å stå der med et søtt babynavn da altså - i jobbintervju f.eks. Huff.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #19 Skrevet 2. november 2011 Jeg synes det er et nydelig navn, vi kunne valgt det selv. Men det er ganske populært nå, så du risikerer å treffe på flere Agneser på skolen hvis du velger det navnet. (Det trenger jo ikke være verdens undergang, men greit å tenke på hvis det er viktig for dere).
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #20 Skrevet 2. november 2011 Ei av jentene på avdelinga til småen heiter Agnes, og det er vel i grunn einaste namnet (utan om småen sitt) som eg likar der;) Synest Agnes er kjempefint!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #21 Skrevet 4. november 2011 farmor het agnes:) liker når navn blir "brukt om igjen":) herlig:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #22 Skrevet 4. november 2011 Jeg har en liten Agnes:) på to år. Blir bare mer og mer fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #23 Skrevet 4. november 2011 Elsker det, hadde det på navnelista mi, men mannen var ikke enig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå