Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 I barnehagen vår skal de nå ha planleggingsdag nr.4 siden midten av august. Er det vanlig å ha så mange planleggingsdager? Jeg syns det er fryktelig mange på så kort tid. Er det vanlig? Hilsen rimelig fersk barnehagemamma
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Det var mye på kort tid. Men siden de har 5 i løpet av ett år har de jo da brukt opp nesten alle så det skal være få resten av året.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 den siste setningen ble visst litt rar. Mente at da har de kun en igjen for dette barnehageåret.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 De har hatt 4 i "vår" barnehage også.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Det er jo helt vanlig med 2-3 dager ved oppstart av barnehageåret og så gjerne en til utpåhøsten/før jul
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Kan de bare ha 5 i året? Det var enda godt;) Jeg er student og har maks 11 dager jeg kan være borte iløpet av året for å ikke miste retten til å gå opp til eksamen så jeg begynte å bli litt bekymret for om dette fortsetter, så... Men da skal det gå bra:) Takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 De hadde 2 dager rett etter oppstart (midten av august). Så en i oktober. Og så skal de ha nå på fredag. Har ikke hatt barn i barnehage før og syntes at 4 dager på så kort tid var mye. Men det er kanskje vanlig og om det er bare 5 planleggingsdager i året så blir det vel ikke så mange etter jul;) HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Ingen fast regel som sier at alle barnehager har 5 dager. Du må nesten sjekke vedtektene til din barnehage. I vår barnehage har vi 7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Her har de hatt 1! Så jeg syns det høres mye ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå