Gå til innhold

Er 4 planleggingsdager på under 3 måneder mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen vår skal de nå ha planleggingsdag nr.4 siden midten av august. Er det vanlig å ha så mange planleggingsdager? Jeg syns det er fryktelig mange på så kort tid. Er det vanlig?

Hilsen rimelig fersk barnehagemamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var mye på kort tid.

Men siden de har 5 i løpet av ett år har de jo da brukt opp nesten alle så det skal være få resten av året.

Skrevet

den siste setningen ble visst litt rar.

Mente at da har de kun en igjen for dette barnehageåret.

Skrevet

De har hatt 4 i "vår" barnehage også.

Skrevet

Det er jo helt vanlig med 2-3 dager ved oppstart av barnehageåret og så gjerne en til utpåhøsten/før jul

Skrevet

Kan de bare ha 5 i året? Det var enda godt;) Jeg er student og har maks 11 dager jeg kan være borte iløpet av året for å ikke miste retten til å gå opp til eksamen så jeg begynte å bli litt bekymret for om dette fortsetter, så... Men da skal det gå bra:)

Takk for svar.

HI

Skrevet

De hadde 2 dager rett etter oppstart (midten av august). Så en i oktober. Og så skal de ha nå på fredag.

Har ikke hatt barn i barnehage før og syntes at 4 dager på så kort tid var mye. Men det er kanskje vanlig og om det er bare 5 planleggingsdager i året så blir det vel ikke så mange etter jul;)

HI

Skrevet

Ingen fast regel som sier at alle barnehager har 5 dager. Du må nesten sjekke vedtektene til din barnehage. I vår barnehage har vi 7

Skrevet

Her har de hatt 1! Så jeg syns det høres mye ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...