Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Uff, er så nervøs! Klarer ikke å hverken sove eller spise. Holder rett å slett på å kaste opp. Er redd for å være så nervøs at jeg glemmer å følge 110% med. Huff! Kom med gode råd og tips til meg
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Det kommer nok til å gå fint! Tenk nøye på hva du gjør - øynene rett frem, men husk også å se i speil! Spesielt viktig å se i speil før du bremser ned. Husk å avpasse farten inn mot rundkjøringer og husk høyreregelen. Masse lyke til - du klarer det nok helt fint!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Slapp av:) Ikke lett, men det beste. Bør kunne litt om bilen. Hvor kjører du opp? By eller bygd?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Kjører opp i by med ca 9.000 innbyggere i den roligste tiden på dagen. Men er så redd for å få en rute jeg ikke kjenner så godt til, eller tulle med parkering osv som jeg ikke føler meg helt trygg på enda :s HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Det aller viktigste å huske på er å holde vikeplikten/stoppe på rødt lys og holde fartsgrensen. Samtidig MÅ du huske å stille inn speilene og huske å bruke dem under kjøringen. Ellers så må du prøve å slappe av. Parkering går fint, så lenge du ikke stresser og kaver med det. Du kan jo bruke så lang tid du vil (til en viss grad), så lenge du viser at du har kontroll og du ikke er til hinder for annen trafikk. Kan også være greit å vite litt generelt om bilen. Hva er ABS-bremser f.eks? Hvordan peiler man oljen? Hvor stor tilhenger kan bilen dra osv. Ikke sikkert du får spørsmål om noe av dette, men vet det er vanlig. I alle fall da jeg kjørte opp. Husk også å bruke blinklys!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Pust med magen og reflekter over det du gjør! Man kan gjøre feil, bare man er bevist på det etterpå. Selv kjørte jeg rett ut i et vikepliktskryss, men fordi jeg var så bevisst på feilen jeg gjorde var sensor overbevist om at det ikke kom til å skje igjen.. hehe. Har hatt lappen i 10år nå, uten ulykker eller feil Lykke til, dette blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå