Gå til innhold

hva faen?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

saken er : leverte bilen på verksted for 1,5 uke siden da de skulle bytte en liten del, ikke noe så store greier, var en annen del som røk så de måtte bestille den, så tok et par ekstra dager.. greit nok... det gikk flere dager og samboern etterlyste når den var ferdig, men de visste ikke.. spurte om leiebil, da vi faktsik er avhengig av bilen.. men det hadde de ikke til oss, spurte hva det ville koste, fikk da til svar at det blir vi nok enige om(!!!!!), og vi spurte når ca er den ferdig, (litt utålmodige etter 1,5 uke) men det kunne de heller ikke svare på.. hva er dette for noe tull liksom.. dette er et autorisert merkeverksted.

jeg komme rmeg jo ikke på jobb, er "heldigvis" 50 prosent sykm, så er jo ikke mange dagene jeg jobber nå, men alikevel.. har måttet avlyse 1 legetime, og må avlyse igjen i morra, fordi vi ikke har fått bilen, jeg er 7 mnd på vei og skulle fornyet sykm og tatt endel prøver, og ikke får jeg levert mini i bhg. vi har en bil til, men den bruker jo min samboer til og fra jobb.. og han jobber rare skigt og begynner 4-5 om morgnen, så denne uka får han ikkelvert ibhg..

veit ikke hvor jeg vil med dette innelgget, er bare så sinnsykt oppgitt og sint... skal vel ikke være sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er bilen? Er du innenfor garanti tiden?

Har dere ikke leiebil i forsikringen? Sjekk.

Skrevet

Snakk med forsikringen, det er gjennom de du skal ha leiebil. Og verkstedet må du bare ringe 50 ganger for dagen sånn at de blir lei av deg, og gjør bilen fort ferdig så de blir kvitt deg ;)

Skrevet

Du har krav på å få vite cirka pris før de starter arbeidet med bilen, slik at du eventuelt kan høre med andre verksted om de kan gjøre jobben billigere. I tillegg har du krav på å få en dato på når jobben skal være gjort.

Hilsen verkstedansatt!

Skrevet

bilen er 3 år gammel, vi har lelebil i forsikringen, men da må vi ut med en egenandel.. på andre verksteder har vi fått leiebil gratis av verkstedet når ting tar sånn tid... medfører jo økonomisk tap for oss at det tar så lang tid, komme rmeg jo nesten ikke på jobb.. og har måttet avbestille 2 legetimer som må betales for også.. den delen som skal byttes er en glødeplugg som satt fast og knakk når de skulle bytte den slik at det røk en annen del i toppen på bilen også, så er jo delvis dems feil dette her, selv om det kan være en risiko med disse glødepluggene slik jeg har forstått..

blir bare så innmari oppgitt.. samboer har ringt å purret på bilen hver dag, og de blir sure virker det som, i går fikk han beskjed om at det var sykdom så de hadde ikke fått gjort noe med den, og kunne ikk esi når den var ferdig, det at det er sykdom skal vel ikke gå utover oss når de har tatt på seg en jobb?? da m de jo lie inn noen til å gjøre jobben da? eller la vær å ta inn andre ting før vår er ferdig.. noen mp jo kunne få sammen bilen igjen,, :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...