Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Når man er gift, elsker mannen sin, men føler seg mo i knærne av en annen mann. En annen gift mann, som man aldri kan få, og ikke rasjonellt vil ha heller - det er bare kroppen min som vil. Og jeg må omgåes denne andre mannen jevnlig? Gode tips til hun som for øyebligget føler seg som en fjortis taes med med stor takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå