Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Han har hentet nøklene og tatt bilen. Er ikke det tyveri? Kan jeg anmelde og hva sier jeg? Må nevnes at dette er en person med langt kriminelt rulleblad, han har tom. Mistet lappen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Hadde anmeldt han på flekken! Både for tyveri og kjøring uten sertifikat! Nu!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Anmeld tyveriet med en gang. Hva hvis han vraker bilen, kjører i hjel noen og han påstår at han fikk låne bilen av dere.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Husk å melde bilen stjålet hos forsikringen også!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Men hvor ringer jeg om slikt midt på natten da?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Har sendt en mld til han som beviser at han har stjålet den. Så den kan vel også brukes tilbakevirkende? Ahhhrg!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 02800, det er politiet. Ikke ring nødnummeret.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Bare du får meldt den stjålet, så er det meste greit. Iallefall når du vet hvem som har den. Meld på Mail til forsikring og ring politiet. Så kan du ordne resten i morgen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Hvordan kan en mld bevise det???? Hvorfor ringer du ikke? Troll på gang igjen?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Hva sier broren hans til dette, han som altså er mannen din? Høres ut som du er helt alene om det hele.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #14 Skrevet 1. november 2011 Vel, tipper Hi tidligere ikveld skrev noe slikt som: Nei du kan ikke låne bilen våres......
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #15 Skrevet 1. november 2011 Ring 02800. Det er politiets vakttelefon, døgnet rundt. Der sier du fra hva som har skjedd. Og du får nok beskjed om å komme inn og anmelde i morgen, sånn offisielt. Forsikringen krever at du anmelder uansett. Og de kan vente. Her er det politiet som skal hjelpe dere først. Det er ikke skummelt å snakke med vakttelefon
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #17 Skrevet 1. november 2011 Nei, har ikke ringt enda. Syns dette er vanskelig. Mannen er offshore og jeg får ikke tak i han. Sende mld til han og sa at jeg ble å ringe politiet. Han har ikke spurt om å få låne bilen, som sto hos min svigermor, hun har lånt den tidligere og hadde ekstranøklene der. Syns liksom det gjør det hele så ullent. Herregud for en smørje!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #18 Skrevet 1. november 2011 Dette er dessverre ikke å regne som tyveri av bilen, men underslag som ikke dekkes under en privat bilforsikring. Les hva det står om oppbevaring av nøkler i vilkårene du har fått tilsendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå