Gå til innhold

Mie Johanna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så kresen på dette med navn, men dette likte jeg fatisk veldig godt. Annerledes, stødig og vakkert. Et stort ja fra meg:)

Skrevet

Så bra! :Ø) Flere meninger?

Skrevet

Jeg synes også det var veldig fint.

Skrevet

To navn jeg i utgangspunktet ikke synes passer sammen, men som av en eller annen grunn klinger veldig bra :) tommel opp fra meg!

Skrevet

er jo et fnit navn, men synes det ble tungt, ikke noe jeg ville valgt, men jeg er kresen da.. hehe :) liker Mie, men ikke Johanna, da måtte det i tilfelle vært hver for seg..

Skrevet

Oi, bare positiv respons her jo. :) Så morsomt

Skrevet

Liker ikke sånne smånavn som Mie, Mia, Ine, Ina osv.. Og Johanna er heller ingen favoritt, så jeg liker det ikke. Men hey, vi kan jo ikke alle like det samme! :)

Skrevet

Hehe, greit at i hvert fall en ikke likte det. ;) Hadde egentlig forventet meg mye mer negativ respons!

Skrevet

Så fint navn. Vi skal ha Johanna Emilie :o)

Skrevet

Jeg liker ikke dobbeltnavn, men liker begge navnene dere har valgt så jeg synes det ble et greit navn.

Skrevet

Det ble en J-lyd både i Mie og i begynnelsen av neste navn, det ble litt tungt å uttale... Ellers var det veldig søtt, hadde kanskje tenkt Joanne i stedet for Johanna men det blir uansett en tung kombinasjon...

Skrevet

Finest hver for seg! Jeg synes det blir for tung og langt. Johanna er veldig fint, men Johanne er lettere å uttale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...