Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Jeg er så kresen på dette med navn, men dette likte jeg fatisk veldig godt. Annerledes, stødig og vakkert. Et stort ja fra meg:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Jeg synes også det var veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 To navn jeg i utgangspunktet ikke synes passer sammen, men som av en eller annen grunn klinger veldig bra tommel opp fra meg!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 er jo et fnit navn, men synes det ble tungt, ikke noe jeg ville valgt, men jeg er kresen da.. hehe liker Mie, men ikke Johanna, da måtte det i tilfelle vært hver for seg..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Oi, bare positiv respons her jo. Så morsomt
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #12 Skrevet 2. november 2011 Liker ikke sånne smånavn som Mie, Mia, Ine, Ina osv.. Og Johanna er heller ingen favoritt, så jeg liker det ikke. Men hey, vi kan jo ikke alle like det samme!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #13 Skrevet 3. november 2011 Hehe, greit at i hvert fall en ikke likte det. Hadde egentlig forventet meg mye mer negativ respons!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #14 Skrevet 3. november 2011 Så fint navn. Vi skal ha Johanna Emilie )
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #15 Skrevet 3. november 2011 Jeg liker ikke dobbeltnavn, men liker begge navnene dere har valgt så jeg synes det ble et greit navn.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #16 Skrevet 3. november 2011 Det ble en J-lyd både i Mie og i begynnelsen av neste navn, det ble litt tungt å uttale... Ellers var det veldig søtt, hadde kanskje tenkt Joanne i stedet for Johanna men det blir uansett en tung kombinasjon...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #17 Skrevet 3. november 2011 Finest hver for seg! Jeg synes det blir for tung og langt. Johanna er veldig fint, men Johanne er lettere å uttale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå