Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Har den siste tiden følt meg helt tom for energi. Våkner med hodepine om morgenen og den vedvarer hele dagen.. Når jeg kommer hjem fra jobb er det bare å "holde ut" til barna er i seng, før jeg blir i sofaen frem til jeg legger meg tidlig (eventuelt sovner på sofaen eller sammen med et av barna som sliter med mørkredsel om dagen..). Har ingen energi til å gjøre noe som helst.. Det har vært mye stress på jobb i det siste, og mannen har vært mye borte (både i helger og i hverdagen). Føler det hele tiden henger ting over meg ting som burde vært gjort, og kan våkne om natten å være livredd for at jeg har gjort en eller anne feil på jobb.. Minstemann våkner fremdeles mye om nettene, så føler jeg aldri får sovet en skikkelig natts søvn, og merker det virkelig tærer på.. Hva skjer med meg? Holder jeg på å bli utbrent eller kan jeg mangle noe vitaminer eller noe?? (svartner ofte for meg når jeg reiser meg også)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Syntes det høres ut som om du er på vei til å bli litt utbrendt,stakkar. Viktig å stoppe før du går helt i kjelleren Men før du "hviler deg" på den diagnosen, ville jeg tatt en tur til fastlegen hvis jeg var deg. Sjekk jernlagre, blodprosent, vitaminer og blodtrykk(kan ha blitt høyt pga stresset) osv... Ta ekstra vit D tilskudd nå før mørketiden begynner, hjelper mot vinterdepresjon og lavt energinivå. Lykke til og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå